Vampyrproblem i lanseringstrailern för The Witcher 3: Blood and Wine

Robot
Vampyrproblem i lanseringstrailern för The Witcher 3: Blood and Wine
Medlem
Vampyrproblem i lanseringstrailern för The Witcher 3: Blood and Wine

Dags att brygga lite black blood.

Medlem

Hur långt är orginal storyn och första dlcn (heart of stone?) ?

Medlem

Jag kör Witcher 3 för första gången och jag speedar inte utan utforskar allt och köra alla side quest i olika zonerna i takt med utveckligen av main storyn. Jag är inne på 50 timmar spel och jag ligger kanske 2/3-3/4 i main storyn.

Medlem

Usch, den där musiken förstörde trailer-upplevelsen för mig.

Testpilot
Skrivet av returpack:

Usch, den där musiken förstörde trailer-upplevelsen för mig.

Jupp samma för mig , fick inte alls det att passa med trailern.

Medlem
Medlem

USCH! Vilken kass trailermusik! Synd då Witcher 3 förtjänar och har visat bättre.

Medlem
Medlem

Varför slåss han med grodan boll på bilden?

Medlem
Skrivet av StefanMedS:

Hur långt är orginal storyn och första dlcn (heart of stone?) ?

Jag ligger på 130 timmar men då har jag letat upp precis allt på kartorna också. Känns inte som att det finns så mycket mer kvar att göra men har en drake i skellige kvar att besegra. Om jag inte minns fel är han i level 45 eller liknande och är verkligen ''a pain in the a**''
Så för Main story och första dlc skulle jag nog chansa på 90-100 timmar. Någonstans där emellan iaf.

Medlem
Skrivet av StefanMedS:

Hur långt är orginal storyn och första dlcn (heart of stone?) ?

Jag har inte kört DLC, svettas fortfarande med main story i originalspelet. Tror jag har spelat en sådär 30-40h kanske, och jag är level 28. Jag gjorde allt som fanns att göra i de första stället och det andra, men när jag kom till 3:e stället (Skellige tror jag) så orkade jag inte göra allt längre. En kollega gjorde exakt samma sak som mig och fokuserade helt på main story när han kom till Skellige och han var kring lvl 38 när han var klar. Så jag gissar på att jag har en 20h kvar i alla fall.

Medlem

Jag klarade ut det igår för första gången. Nu har jag 2 expansioner att se fram emot.

k3m
Medlem

dags att slå ihjäl några blodsugare då

Avstängd

Fokusera inte så mycket på level i första spelet. Det spelar ingen större roll då monstren ändå anpassas efter din level. Är level 70 nu eftersom jag kört igenom vanliga spelet+expansion och gjort det ännu en gång i det där plus paketet man kunde ladda ner. Är en extrem witcher nörd.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
1
Skriv svar