Hitman slaktar vidare – Episode 3 släpps nästa vecka

Robot
Medlem
Hitman slaktar vidare – Episode 3 släpps nästa vecka

Samma dag som Blood & Wine. Illa illa.

Medlem

Efter stuntet med tidsbegränsat uppdrag börjar intresset svalna för fullversionen

Kul att det kommer en bana när man minst anar....men som sagt lätt att bara tröttna och fortsätta med det spelet man har på gång


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Senaste uppdraget var riktigt sweet!

Hoppas detta blir lika bra

Medlem

Var kritisk till episodformatet men prissättning osv har ändå hanterats rätt ok. Lär nog ändå vänta på det "färdiga" spelet på Steam-rea.

Medlem

Blir köp när det är helt släppt/klart

Medlem

Ni som har röstat detta. Hur känns detta spel? Är de dom Blood Money eller är de mer linjärt modernt skit? Känns de som att man har stor frihet i hur man kan klara av uppdragen ect?


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Davwve:

Ni som har röstat detta. Hur känns detta spel? Är de dom Blood Money eller är de mer linjärt modernt skit? Känns de som att man har stor frihet i hur man kan klara av uppdragen ect?

Av vad jag har hört och läst ligger spelet mycket mer i linje med Blood Money än Absolution. Det senaste uppdraget, i italien (Sapienza? något sådant) har hyllats som ett av seriens bästa över huvud taget.

Fortsätter de i samma stil är det garanterat ett prisvärt spel. Jag kommer ju dock inte köpa det förrän det är klart.

Medlem

Detta ska tydligen vara bästa Hitman på länge... Hitman gör sig väl i episodformat.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Efter stuntet med tidsbegränsat uppdrag börjar intresset svalna för fullversionen

Du kommer få spela alla tidsbegränsade uppdrag i fullversionen.

Skrivet av Davwve:

Ni som har röstat detta. Hur känns detta spel? Är de dom Blood Money eller är de mer linjärt modernt skit? Känns de som att man har stor frihet i hur man kan klara av uppdragen ect?

Som Blood-Money fast snyggare, bättre och större. Inget linjärt alls.

Medlem

Sweet med svenska konsulatet Hoppas de tagit det hela vägen så om man krockar med någon därinne får man ett svar på svenska - Se dig för! eller ett äkta "jag söker inte konflikt" - Förlåt, det var helt min fel!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

1
Skriv svar