Trångt på betygstoppen – The Witcher 3-expansionen hyllas

Robot
Trångt på betygstoppen – The Witcher 3-expansionen hyllas
Medlem
Trångt på betygstoppen – The Witcher 3-expansionen hyllas

Härligt! Något att se fram emot! Känns helt rätt att man köpte Season Pass till Witcher 3

Medlem

Lustigt då detta och Overwatch är dom enda 2 spelen jag förbokat på MÅNGA år, Overwatch endast för att jag fick prova betan först och Blood and Wine är jag bara helt säker på kommer bli bra

Quake-konnässsör

Håller på förbryllat att tugga mig igenom hela spelet ytterligare en gång på Death March. Fast man har hört alla dialoger en gång innan, blir man fortfarande förvånad hur bra rösterna är i Witcher och vilken enorm tid det måste ha tagit för att spela in allt.

Något som fortfarande irriterar en, är att efter man har räddat en by från en säker långsam död utav orsaken att ett stort och lite små buttert monster äter några bybor då och då. Det går inte många sekunder efter, så börjar alla kalla en för "lowlife" och andra lite mindre opassliga fina ord. Här får man inget tack för att man har gjort byborna en tjänst. Men så är det i och för sig i verkliga livet också.

Äntligen på väg till Skellige efter en lång stund i Novigrad, och upptäcker att man har cirka 50 timmar kvar av spelet. Plus att jag har tänkt för mig själv att denna gång ska jag upptäcka alla "frågetecken"-platser. Efter det kan man äntligen börja be ge sig in för första gången på Hearts of Stone... Många timmar kvar, och jag älskar det.

Ändå är det lite dystert att för sista gången bege sig in i Geralts äventyr. Men jag har mina förhoppningar på CD Project och Cyberpunk 2077, kanske får vi se Ciri någonstans i bakgrunden. Hon sa att hon hade sätt väldigt konstiga platser under hennes "resor", och det kanske kommer bli en easteregg som kommer följa med genom CD Projects utveckling av spel.

Testpilot

Witcher 3 är i en klass för sig. Kommer njuta av varje minut jag spelar när Blood & Wine släppts.

Ska nog tametusan köpa mig en fin Whiskey att för att förhöja njutningen då man lirar denna sista expansion.

Kommer inte få ledigt på schemat efter förrän om några år verkar det som.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Witcher 3 är i en klass för sig. Kommer njuta av varje minut jag spelar när Blood & Wine släppts.

Ska nog tametusan köpa mig en fin Whiskey att för att förhöja njutningen då man lirar denna sista expansion.

Ett gott vin måste väl ändå passa bättre?!


signatur

Can't blame the stone for being cold

Medlem

Är grovt taggad inför detta verkligen älskar Witcher spelen och Witcher universumet

Testpilot
Skrivet av mevoki:
Skrivet av Harakiri:

Witcher 3 är i en klass för sig. Kommer njuta av varje minut jag spelar när Blood & Wine släppts.

Ska nog tametusan köpa mig en fin Whiskey att för att förhöja njutningen då man lirar denna sista expansion.

Ett gott vin måste väl ändå passa bättre?!

Jo det passar nog bätte , men jag är ingen vindrickare

Medlem
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av mevoki:
Skrivet av Harakiri:

Witcher 3 är i en klass för sig. Kommer njuta av varje minut jag spelar när Blood & Wine släppts.

Ska nog tametusan köpa mig en fin Whiskey att för att förhöja njutningen då man lirar denna sista expansion.

Ett gott vin måste väl ändå passa bättre?!

Jo det passar nog bätte , men jag är ingen vindrickare

Blod går alldeles utmärkt det med

Medlem

Jag har precis hunnit ploga igenom 1an
2 och 3 kvar, expansionen köper jag lagom till nästa steam rea

Medlem

Tror jag sparar båda Witcherexpansionerna tills höstmörkret infaller. Har alldeles för kul i Overwatch just nu

Medlem

Och äntligen två nya factions till Gwent-kortleken!


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Har fortfarande inte tagit mig an trean, äger inte det än ens..
Har ägnat vintern att gå igenom min backlog, nu börjar det äntligen likna något.
Därför har jag känt att det är onödigt att samla på sig mer spel som det har sett ut.

Jag måste ju dessutom köra igenom de andra två innan igen också ...
I-landsproblem!?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

k3m
Medlem
Medlem

Är det gjort nåt åt karaktärsutvecklingen i denna expansion? Eller är det som den sista att man redan hade maxat och lagt ut skills i alla slots redan så man inte kunde göra nåt mer med sin build förutom att bygga ny?

1
Skriv svar