Ett år senare – här är en ny trailer för Ghost Recon: Wildlands!

Robot
Ett år senare – här är en ny trailer för Ghost Recon: Wildlands!
Medlem
Ett år senare – här är en ny trailer för Ghost Recon: Wildlands!

Kanske det kanske.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Samma sak som med de flesta trailers, säger inte så mycket om hur spelet kommer att vara. Verkar vara som the Division möter Far Cry, men svårt att säga med så lite.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ubisoft + öppen värld = reskinnat FarCry

Medlem

Tänkte direkt på Farcry när jag såg dom där antennerna och även lite på just cause... kändes inte så bra =/

Man vill ju ha tillbaka den känslan som man hade i gamla Ghost Recon och även Delta Force 1 och 2...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Snälla snälla snälla snälla, fucka inte upp detta ubisoft!

Geeks Gaming

Skriver som jag gjorde när jag först så denna och Rainbow six's trailer... Tack Ubisoft för ni förstör Tom Clancy's namn och spelen som tillhör.

Gnällkuk

Ghosts antyder mer på på stealth och att smyga sig fram, men det ser ut att bli mycket boombastiskt eldstridande. Påminner mer om Medal of Honor än något mer i stil med Splinter Cell. Därmed inte sagt att det behöver bli dåligt, vi får se.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hoppas på pvp utöver co-op


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tänkte direkt på Farcry när jag såg dom där antennerna och även lite på just cause... kändes inte så bra =/

Man vill ju ha tillbaka den känslan som man hade i gamla Ghost Recon och även Delta Force 1 och 2...

Delta force! Älskade delta force!
Kommer ihåg att de fanns specilla sniperbanor online som var massiva, så låg man och letade prickar som då var en annan spelar som man försökte skjuta ner. Hör nu hur det låter lite tråkigt i efterhand, men gillade man sniper som jag var det så sjukt tillfredställade att ligga där och spana, hitta ny position och jaga folk.

Medlem

skulle vara coolt.. sen så börjar jag direkt tänka. typ dom tar ghost recon "världen" och slänger in en gnutta the division, speciellt animationer dom säkert redan har i från det spelet , väskor på ryggen etc och helt plötsligt blir jag inte lika sugen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Eftersom det är ett Ubisoft spel räknar jag ju med att det kommer påminna väldigt mycket om alla andra sandbox-lir de har släppt. Det är väl en helt okej mall i grunden kanske, men förbannat uttjatad.

Jag har dock gärna fel.

Medlem

Advanced Warfighter 3 tack.

Medlem

Utan att läsa artikeln, se trailern eller läsa kommentarerna, låt mig gissa, det är ett spel med öppen värld, meningslösa sidouppdrag och torn som man klättrar i?

Medlem
Skrivet av 0skar:
Skrivet av Hipshot:

Tänkte direkt på Farcry när jag såg dom där antennerna och även lite på just cause... kändes inte så bra =/

Man vill ju ha tillbaka den känslan som man hade i gamla Ghost Recon och även Delta Force 1 och 2...

Delta force! Älskade delta force!
Kommer ihåg att de fanns specilla sniperbanor online som var massiva, så låg man och letade prickar som då var en annan spelar som man försökte skjuta ner. Hör nu hur det låter lite tråkigt i efterhand, men gillade man sniper som jag var det så sjukt tillfredställade att ligga där och spana, hitta ny position och jaga folk.

En sniperserver till Delta Force: Black Hawk Down hette väl "Sniperville Open" om jag inte minns fel. Där häckade jag och klankompisarna ofta. Och vad vi ägde! Så till den grad att vi blev anklagade för att fuska och bannande från servern.

Medlem

Kartan ser liten ut....

Medlem

Ska mycket till för att köpa ett spel från Ubisoft igen.

1
Skriv svar