Goat Simulator driver med Star Citizen och Trump

Robot
Goat Simulator driver med Star Citizen och Trump

Romantik och galenskap i rymdäventyret Waste of Space

#goat-simulator


Releasehästryttare
Goat Simulator driver med Star Citizen och Trump

Nu kanske de kan göra Sanctum3 ..

Medlem

Rolig trailer, men är inget större fan av Goat Simulator.

Medlem

Köpte den på Steam någon timme innan jag såg artikeln om den här. Har inte hunnit spela än. Men tror att det blir skitroligt!
Ser kul ut!


signatur

autograph

Medlem

Haha det är ju en härligt tramsig attityd. Är Goat simulator något man spelar längre än ett par minuter dock?

Medlem
Skrivet av Havocado:

Haha det är ju en härligt tramsig attityd. Är Goat simulator något man spelar längre än ett par minuter dock?

Nej, inte när jag spelade det. Då var det kul i en kvart.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Havocado:

Haha det är ju en härligt tramsig attityd. Är Goat simulator något man spelar längre än ett par minuter dock?

Nej, inte när jag spelade det. Då var det kul i en kvart.

Det var det jag misstänkte. Känns som en jäkligt kul grej, en kort stund. Nåja. Låt dem hållas. Folk behöver få fler kängor, och roliga trailers kan de ju onekligen göra.

Medlem
Skrivet av Havocado:

Haha det är ju en härligt tramsig attityd. Är Goat simulator något man spelar längre än ett par minuter dock?

Fick ut ca 10 timmar innan jag kände att allt var gjort i spelet. Roliga utmaningar bland achievments på Steam som skapar någon form av struktur i spelandet. Skulle definitivt rekommendera det.

Inaktiv

Går förbi coffee stain varje dag på väg till gymmet!

Medlem

Jag har spelat Goat Simulator sammanlagt 2 timmar sedan jag köpte det 2014-04-06.
Har inte hunnit testa Waste of Space-DLC ännu.


signatur

autograph

1
Skriv svar