Du får fortsätta vänta på Kingdom Come: Deliverance

Robot
Du får fortsätta vänta på Kingdom Come: Deliverance
Medlem
Du får fortsätta vänta på Kingdom Come: Deliverance

Har betan på min PC. Spelet är katastrofalt dåligt optimerat, så detta var inte speciellt oväntat.

Medlem

Lika bra känner jag. Jag önskar dock att man var lite villigare att kommunicera från utvecklarnas sida. Det tycks ju finnas ett ganska stort intresse bland oss spelare att följa utvecklingen men det är svårt att hitta nån som helst info. Vad jobbar man med? Hur är statusen på prestandaproblemen? Hur går det med voicandet? Funderar man på att implementera nya funktioner? Vi är ju nyfika för skråen, mata oss!


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Bättre och vänta, no stress Blir i slutändan mkt bättre då

Ambassadör
Xbox

Alltid trevligt om spel släpps färdiga.


signatur

Jump in.

Medlem

Såg kanonfint ut fram till att man fick se striderna. Alltför stela rörelser och animationer för min smak.

Medlem

Har betan. Dev var väldigt generösa med info i början. Nu vet jag faktiskt inte. Hoppas dom inte har tagit sig vatten över huvudet. Tycker att chefen för projektet är skitmysig. Och sen...är homefront värt att köpa om man gillar far cry? Peace out

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ricomaniac:

Har betan. Dev var väldigt generösa med info i början. Nu vet jag faktiskt inte. Hoppas dom inte har tagit sig vatten över huvudet. Tycker att chefen för projektet är skitmysig. Och sen...är homefront värt att köpa om man gillar far cry? Peace out

Skulle jag inte säga. Homefront "2" är lika värdelöst som första.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

k3m
Medlem

låter bra. ser fram emot detta nå enormt

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Ricomaniac:

Har betan. Dev var väldigt generösa med info i början. Nu vet jag faktiskt inte. Hoppas dom inte har tagit sig vatten över huvudet. Tycker att chefen för projektet är skitmysig. Och sen...är homefront värt att köpa om man gillar far cry? Peace out

Skulle jag inte säga. Homefront "2" är lika värdelöst som första.

Okej. Tack för svar. Har varit så sugen på det länge. Men alla recensioner säger ju att det suger. Vill ju inte kasta 500 i sjön

Medlem

Detta e så stelt o trist så det finns inte, riktigt skitspel e de. Min åsikt iallafall.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Har betan på min PC. Spelet är katastrofalt dåligt optimerat, så detta var inte speciellt oväntat.

Japp, gör inget jag kan vänta då jag tror att det här kan bli riktigt bra om dom bara får jobba på det lite till.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Kollade videon med gameplay från februari. Känns ju ganska lovande om de har ett helt års extra utvecklingstid efter den versionen.

Inaktiv

Ser hellre alla dagar i veckan att utvecklarna får mer tid på sig än att dom släpper det för tidigt, spelet blir dåligt och man spelar det knappt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_119148:

Ser hellre alla dagar i veckan att utvecklarna får mer tid på sig än att dom släpper det för tidigt, spelet blir dåligt och man spelar det knappt.

En stor grej är också att var spelet en gång dåligt är det inte chansen stor att man testar det igen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av grollo_92:

Ser hellre alla dagar i veckan att utvecklarna får mer tid på sig än att dom släpper det för tidigt, spelet blir dåligt och man spelar det knappt.

En stor grej är också att var spelet en gång dåligt är det inte chansen stor att man testar det igen.

Så sant. Det kan vara oerhört svårt att hitta en genuin vilja att prova ett spel igen om man fått ett riktigt dåligt första intryck.

Medlem

Nu är det väl upp emot 2 år sen jag Kickstart backade spelet... det är surt att det tar sån tid när det lovades flera gånger tidigare. Men som gamer önskar jag ju självklart den bästa möjliga upplevelsen när jag väl spelar det, så att skjuta upp tills det är ordentligt är väl bäst... men se till att få det gjort nu då!

Medlem
Skrivet av isma:

Nu är det väl upp emot 2 år sen jag Kickstart backade spelet... det är surt att det tar sån tid när det lovades flera gånger tidigare. Men som gamer önskar jag ju självklart den bästa möjliga upplevelsen när jag väl spelar det, så att skjuta upp tills det är ordentligt är väl bäst... men se till att få det gjort nu då!

Stod julen 2016 på kickstartern så en försening är inte då farligt.

1
Skriv svar