Kokbok ska lära gamers laga mat med 1337 sp34k

Robot
Kokbok ska lära gamers laga mat med 1337 sp34k

Kom ihåg - alla gamers är soffpotatisar som bara förstår ord med siffror i.


Medlem
Kokbok ska lära gamers laga mat med 1337 sp34k

signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

"konstgjorda b-vitaminer" och e-ämnen är hemska och lagras i kroppen. Vem är författaren?

Medlem
Skrivet av Sp4ceRock3R:

"konstgjorda b-vitaminer" och e-ämnen är hemska och lagras i kroppen. Vem är författaren?

Karin Tuvell. Ölbryggare, hälsocoach, webbdesigner m.m. (om jag träffade rätt på person. Men det låter troligt)

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av Sp4ceRock3R:

"konstgjorda b-vitaminer" och e-ämnen är hemska och lagras i kroppen. Vem är författaren?

Karin Tuvell. Ölbryggare, hälsocoach, webbdesigner m.m. (om jag träffade rätt på person. Men det låter troligt)

Låter som en trevlig människa.

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Medlem

Men snälla...


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

usch kokböcker visst tycker jag om att laga mat men orkar inte öppna tegelstenen till kokbok och söka något roligt att laga

Avstängd

Jag ska laga processor med Intel 6700k med starka GTX 1080 kort med det lite RAM Minnen som pålägg.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Jag ska laga processor med Intel 6700k med starka GTX 1080 kort med det lite RAM Minnen som pålägg.

Ja, det är bara att sätta igång

Medlem

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Nej Calle! Fy! Skäms!

Medlem

hahaha va hittar dom på härnäst. Tror dom alla gamers sitter å använder sånt där språk? var inte typ l33t å sånt shit inne på typ 2003 talet

Medlem

Haha! Det blir lätt ett köp på den

Medlem
Skrivet av Natrium:

hahaha va hittar dom på härnäst. Tror dom alla gamers sitter å använder sånt där språk? var inte typ l33t å sånt shit inne på typ 2003 talet

Snarare på 90-talet.

Medlem
Skrivet av Antifeminist:
Skrivet av Natrium:

hahaha va hittar dom på härnäst. Tror dom alla gamers sitter å använder sånt där språk? var inte typ l33t å sånt shit inne på typ 2003 talet

Snarare på 90-talet.

ja till å med så länge sedan så jag börjar få dåligt minne

1
Skriv svar