The Last Guardian lever – se gameplay

Robot
The Last Guardian lever – se gameplay

Fumito Ueda berättar om hur du kommer att interagera med spelets stora stjärna.


Medlem
The Last Guardian lever – se gameplay

Jag blir bländad av grafiken, jättejobbigt att kolla på.

Medlem

Kan inte vara många som jobbar på det där spelet.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Sådär trovärdig fjädermodell dock.. stora stela "plankor" som stormar överdrivet i svag vind.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

ser lika tråkigt som fult ut.

Medlem

Eftersom jag är ett stort fan av Ico och framförallt Shadow of the Colossus har jag en del förväntningar av detta spel.

Det tråkiga är att jag inte äger en ps4 och det lär nog inte inhandlas om nu inte "PS4K" blir något att ha(om ens då). Jag känner ju dock folk med PS4, men detta är ett spel jag vill sitta helt själv och förhoppningsvis bara njuta av.

Hoppas på lite grym musik i spelet också likt denna


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ser ut som han har riktigt snabba solglasögon på huvudet.

Medlem

Hur kan det här spelet och studion få fortsätta att utveckla detta spel när Evolution Studios (utvecklarna till Driveclub) att stängas ner?

Teamet grundade ju Motorstorm som säkert kunde göras som exklusiv titel till deras nuvarande spelmaskin. Om Evolution Studios hade valt att skapa en bilsimulator med grafiken som finns i Driveclub så hade spelet säkert sålt mycket bättre. Varför kunde Sony inte bara skickat teamet för att jobba tillsammans med Polyphony Digital istället för att lägga ner hela studion?

Hur som helst. Håller tummarna på att Codemasters och teamet från Evolution Studios gör något riktigt bra bilspel tillsammans i framtiden och släpper spelet på samtliga plattformar. Gör som de gjorde sist, släpp titeln på early access på Steam. Skapa spelet till PC och porta det till spelkonsoler. Alla blir supernöjda.

Medlem
Skrivet av Freffo:

Hur kan det här spelet och studion få fortsätta att utveckla detta spel när Evolution Studios (utvecklarna till Driveclub) att stängas ner?

Teamet grundade ju Motorstorm som säkert kunde göras som exklusiv titel till deras nuvarande spelmaskin. Om Evolution Studios hade valt att skapa en bilsimulator med grafiken som finns i Driveclub så hade spelet säkert sålt mycket bättre. Varför kunde Sony inte bara skickat teamet för att jobba tillsammans med Polyphony Digital istället för att lägga ner hela studion?

Hur som helst. Håller tummarna på att Codemasters och teamet från Evolution Studios gör något riktigt bra bilspel tillsammans i framtiden och släpper spelet på samtliga plattformar. Gör som de gjorde sist, släpp titeln på early access på Steam. Skapa spelet till PC och porta det till spelkonsoler. Alla blir supernöjda.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:
Skrivet av Freffo:

Hur kan det här spelet och studion få fortsätta att utveckla detta spel när Evolution Studios (utvecklarna till Driveclub) att stängas ner?

Teamet grundade ju Motorstorm som säkert kunde göras som exklusiv titel till deras nuvarande spelmaskin. Om Evolution Studios hade valt att skapa en bilsimulator med grafiken som finns i Driveclub så hade spelet säkert sålt mycket bättre. Varför kunde Sony inte bara skickat teamet för att jobba tillsammans med Polyphony Digital istället för att lägga ner hela studion?

Hur som helst. Håller tummarna på att Codemasters och teamet från Evolution Studios gör något riktigt bra bilspel tillsammans i framtiden och släpper spelet på samtliga plattformar. Gör som de gjorde sist, släpp titeln på early access på Steam. Skapa spelet till PC och porta det till spelkonsoler. Alla blir supernöjda.

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/173/576/Wat8...

Glöm det Jag kanske bara flummar. Tycker The Last Guardian ser dåligt ut på väldigt många sätt. Ändå så stöttar Sony detta spel. Men det kanske blir en "hit".

Medlem

Röda ögon för att visa att en karaktär är arg.... *Facepalm*

Medlem

Det är uppenbart att han och Team ICO hade för stora ambitioner med The Last Guardian för att kunna realiseras på PS3. Efter att ha spelat Uncharted 4 drar jag slutsatsen att hårdvaran inte borde hålla tillbaka spelet. Sen är frågan om teamet lyckats med spelmotorn.

Jag funderar lite på om det fortfarande finns utrymme för den här typen av avskalade och stillsamma japanska?Eller har den gamla publiken från PS2-tiden gått vidare? Jag har uppskattat Team ICOs tidigare spel så jag hoppas iaf att det blir bra och att dom finner en publik.

Medlem
Skrivet av Incal:

Röda ögon för att visa att en karaktär är arg.... *Facepalm*

Haha för tankarna till "so this is Giant Enemy Crab and you attack the weak points for maximum damage".

Medlem
Medlem
Skrivet av Incal:

Röda ögon för att visa att en karaktär är arg.... *Facepalm*

Jaa, det visar ju att man är glad! *winkwink*

Medlem

Gammal gameplay.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Brona:

maximum damage

massive* damage

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Brona:

maximum damage

massive* damage

Så var det ja. Good times ^^

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Fezk:
Skrivet av Freffo:

Hur kan det här spelet och studion få fortsätta att utveckla detta spel när Evolution Studios (utvecklarna till Driveclub) att stängas ner?

Teamet grundade ju Motorstorm som säkert kunde göras som exklusiv titel till deras nuvarande spelmaskin. Om Evolution Studios hade valt att skapa en bilsimulator med grafiken som finns i Driveclub så hade spelet säkert sålt mycket bättre. Varför kunde Sony inte bara skickat teamet för att jobba tillsammans med Polyphony Digital istället för att lägga ner hela studion?

Hur som helst. Håller tummarna på att Codemasters och teamet från Evolution Studios gör något riktigt bra bilspel tillsammans i framtiden och släpper spelet på samtliga plattformar. Gör som de gjorde sist, släpp titeln på early access på Steam. Skapa spelet till PC och porta det till spelkonsoler. Alla blir supernöjda.

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/173/576/Wat8...

Glöm det Jag kanske bara flummar. Tycker The Last Guardian ser dåligt ut på väldigt många sätt. Ändå så stöttar Sony detta spel. Men det kanske blir en "hit".

För mig är det obegripligt att efterlysa fler bra bilspel när vi redan har hur många som helst som är grymma. Har spelglädje övergått i samlarmani? Last Guardian behövs och orginella spel behöver inte knäcka på grafiksidan. Knäcka på grafik måste man göra när man givit ut en massa spel innan på samma koncept.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar