Co-op till Bad Company 2 i dag

Robot
Medlem
Co-op till Bad Company 2 i dag

"Inom en väldigt nära framtid" ?

Ska inte sådana här uppdateringar ske samtidigt? PC förstår jag, men för konsolerna?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Detta mode passar verkligen inte BFBC2, sen kan man undra varför dem promotar varje ny gametype som Mappack. Fortfarande inga nya kartor till spelet..

Medlem

100kr för detta? Mohaha....

Medlem

Jag har fortfarande inte förstått vad tillägget är för något. Trailern säger ju ingenting. Är det splitscreen för 4 pers eller vad är det?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag har fortfarande inte förstått vad tillägget är för något. Trailern säger ju ingenting. Är det splitscreen för 4 pers eller vad är det?

4 killar gör ett uppdrag mot AI helt enkelt.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Borde ju bli betydligt lättare att gå upp i rank i detta mode. Men när hade dom tänkt fixa de till PC då?

Medlem
Skrivet av Mahone:

Borde ju bli betydligt lättare att gå upp i rank i detta mode. Men när hade dom tänkt fixa de till PC då?

har för mig att dom ska försöka få det till pc,var nåt med att det skulle bli "instabbilt" på pc:en, men dom löser det nog så vi får det nog i en snar framtid: )eller allefall nya vapen,fordon,bannor...tråkigt spela med samma vapen><


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

nja jag väntar nog på vietnam packet istället


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av Mahone:

Borde ju bli betydligt lättare att gå upp i rank i detta mode. Men när hade dom tänkt fixa de till PC då?

har för mig att dom ska försöka få det till pc,var nåt med att det skulle bli "instabbilt" på pc:en, men dom löser det nog så vi får det nog i en snar framtid: )eller allefall nya vapen,fordon,bannor...tråkigt spela med samma vapen><

Nej, det har med EA's pengarberoende att göra. De vill inte släppa Onslaught-servrar till PC då folk ska hyra servrar och då bara hyr för upp till 4 pers på just en server. Det skulle betyda att de "förlorar" pengar eftersom det blir mindre kapacitet av spelare på en server. Det drabbar ju inte konsol-kidsen eftersom EA endast håller servrarna där.

Medlem

de har tappat bollen redan. tyvär.

Medlem

Enligt Xbox versionen av BC2, så säger "Store" att Onslaught kommer släppas den 24e - så varför säger inte EA det istället?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skrivet av ohem:

"Inom en väldigt nära framtid" ?

Ska inte sådana här uppdateringar ske samtidigt? PC förstår jag, men för konsolerna?

Samarbete mellan EA och Sony. På samma sätt som CoD DLC kommer till Xbox 360 först.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Detta mode passar verkligen inte BFBC2, sen kan man undra varför dem promotar varje ny gametype som Mappack. Fortfarande inga nya kartor till spelet..

Detta är inget MAPPACK utan en expansion/tillägg
Hoppas man inte får XP för det här då kmr folk ju bara sitta och farma, för att dinga 50....

återigen får PC betala priset PGA att konsolerna är dominanta.. =(


signatur

Rwa?

Medlem

undersök möjligheterna i mitt arsel. släpp skiten till pc NUUU


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Skulle inte alla DLC till BF Bad Company 2 vara gratis enligt Dice???

Medlem

Riktigt roligt! Rekommenderas å det grövsta!

En kul variant på det hela.

Har kört igenom alla fyra banor på Hardcore.

Hade en bugg på Isla Inocentes på Hardcore; mina kulor var helt verkningslösa. Jag tömde ett helt mag. med min M416 i bakhuvudet på en AI. Ingenting hände förutom att han vände sig om och sköt mig.
Kände mig onyttig men jag får trösta mig med att det var jag som höll mig vid liv så att de andra kunde spawna på mig.
Ska spela om den (såklart) på Hardcore igen och se om problemet kvarstår.
Spelade den först på Hard utan problem.

Dina stats påverkas inte av dina resultat från Onslaught!
Kanske för att det är AI fiender. Man kan ju faktiskt spela själv på banorna mot AI och då hade det ju varit allt för lätt att plocka kills och gå upp i rank.

Game on!


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar