Warcraft: The Beginning

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

så den e kass?

Verkligen inte, långt ifrån.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Filmen var skit bra tycker jag! Bra fantasy, man fick warcraft feelingen. Jävligt snygg också. Förstår inte att ni gav minus för specialeffekterna, dom var ju klockrena. Diggade filmen starkt.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Dizzz:

När det kommer till WC universumet så är det Orc som gäller. Har aldrig sett stavningen "Orch" i Warcraft och då har jag ändå nött sönder alla Warcraftspel och Wow.

Tackar. Det kanske heter Orch i nåt annat spel, eller Ork i nåt annat. Men i Warcraft universumet har det alltid hetat Orc, och inget annat.

In the WarCraft universe, there is no such thing as "Swedish" either. Hur ska du hantera det då? Lägg ner nån gång.

Medlem
Skrivet av Ender:

Lägg ner nån gång.

Med tanke på att jag skrev senast här för snart 1 vecka sen, så är det väl redan nerlagt. Varför då citera mig och dra upp det på nytt? o.O


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Dizzz:

När det kommer till WC universumet så är det Orc som gäller. Har aldrig sett stavningen "Orch" i Warcraft och då har jag ändå nött sönder alla Warcraftspel och Wow.

Tackar. Det kanske heter Orch i nåt annat spel, eller Ork i nåt annat. Men i Warcraft universumet har det alltid hetat Orc, och inget annat.

In the WarCraft universe, there is no such thing as "Swedish" either. Hur ska du hantera det då? Lägg ner nån gång.

Varför drar du upp det igen då?

Medlem

Är det någon idé att se filmen om man inte har spelat en sekund av spelen. Eller fattar man ingenting då?


signatur

F.d. "Kändis" som titel

123
Skriv svar