Vinn Singularity!

Robot
Medlem
Vinn Singularity!

Activision lolz. Ända chansen att spela detta är om man skulle vinna det. Går det att undvika att köpa ett Activision-spel så gör jag det.

Medlem
Skrivet av Divion:

Activision lolz. Ända chansen att spela detta är om man skulle vinna det. Går det att undvika att köpa ett Activision-spel så gör jag det.

activision är bara utgivarna och har inte så mycket med spelet och göra och raven gör ju riktigt bra spel.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

glhf


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Äh fuck valde fel på fråga 1 Noobigt av mig

Medlem

lyckades sätta alla frågor och så varje ingen jobbig utslags fråga. Så! jag kanske har en chans


signatur

Rwa?

Medlem
Medlem
Skrivet av flamgorilla:

activision är bara utgivarna och har inte så mycket med spelet och göra och raven gör ju riktigt bra spel.

Det förändrar ingenting i mina ögon.
Activision är ett riktigt rövföretag som åtminstone jag skall försöka undvika så mycket det går.

Medlem

Får feta Wolfenstein-vibbar av detta spelet. Osbskyra experiment som går fel, monster on the loose och man får latja med en tidsmojäng. Jag faller platt för sådant hära.

Nu håller jag tummar att jag blir lottad som bara den.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Inaktiv

Man kanske har tur denna gång. Hoppas det börjar dyka upp lite recensioner snart, spelet släpps ju på fredag.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Är det någon som vet vad system kraven till pc är?

Medlem
Skrivet av Turtle_droid:

Är det någon som vet vad system kraven till pc är?

Singularity
System Requirements*
Intel Processor - Pentium Dual Core E5400 2.7GHz
AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 4800+
Nvidia Graphics Card- Geforce 8800 GT 256MB
ATI Graphics Card - Radeon X1800 Series 256MB
RAM Memory - 2 GB
Hard Disk Space - 8 GB
Direct X - 9

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Turtle_droid:

Är det någon som vet vad system kraven till pc är?

Singularity
System Requirements*
Intel Processor - Pentium Dual Core E5400 2.7GHz
AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 4800+
Nvidia Graphics Card- Geforce 8800 GT 256MB
ATI Graphics Card - Radeon X1800 Series 256MB
RAM Memory - 2 GB
Hard Disk Space - 8 GB
Direct X - 9

Tackar

Inaktiv

Spelet är sjukt jävla grymt. Inte testat multiplayerdelen, men singleplayer är bara så jävla underbart!

Medlem

Typiskt Activision, bara satsa på sina stora titlar som cod och guitar hero, inte en jävla reklam snutt eller recension finns ute på singularity trots att det släpps på fredag.

Vi snackar ett spel som är en bladning av Bioshock, Half-life 2, Timeshift, Dark sector och en stänk Call of duty...
Med tidsmanipulation och slowmo samt möjlighet till att styra kulor i luften... asfräckt fps sci-fi lir och som grädde på moset så kan man göra alla coola grejer som man gör i singleplayer, i multiplayer.. 2-12 spelare.
Var inne på Gamestop i måndags och dem hade det redan i lager men fick inte sälja det förrän fredag 25/6.
Höll i fodralet och det stod 2-12 mp samt lite annat.

Hur eller hur, Raven software har gjort Star wars Jedi knight 2, Soldier of fortune: Double helix (svin bra spel), Quake 4 (älskar det) och nu senast det mediokra men ändå hyffsade Wolfenstein... förbannat orättvist utav giriga utgivaren Activision att inte promota spelet ALLS... för har någon utav er sett speciellt mycket om Singularity dem 2 sista månaderna (förutom FZ.s tävling då) ?

Nä precis... hur eller hur, jag känner att det är min uppgift att ta på mig att "pimpa" det här spelet så att så många som möjligt köper det.
14-16 timmar sp utlovas, med massor utav fräck pussellösning, så här skriver Gamereactor om det:

"Snygg grafik, tunga vapen, coola pussel och ap-snuskiga fiender."
"The Seeker är ett av de absolut hårdaste vapnen jag haft nöjet att använda i ett actionspel, någonsin. Den skjuter E99-preppade superkulor som man själv styr (i tredjeperson) genom luften efter att man avlossat skottet."

En recension kommer under morgon dagen.. hoppas stenhårt på en recension ifrån FZ inom kort (gärna innan fredag)

Här nedan är en skit najs gameplay video i HD..

http://www.youtube.com/watch?v=UxpjaZhJ_2Q&feature=related


signatur

"High life on low budget"

Medlem

1. I spelets bakgrundshistoria inträffade en katastrof ett visst datum år 1950 - vilket var datumet?
"Rätt svar: 11 Augusti"

Från spelets hemsida: "On Sept 21, 1950, driven to complete the project, and in violation of all safety protocols, a Russian scientist, Barisov, personally triggered a device powered by E99 that caused a catastrophic event that affected the entire island"
Men va?

Inaktiv
Skrivet av Plastis:

1. I spelets bakgrundshistoria inträffade en katastrof ett visst datum år 1950 - vilket var datumet?
"Rätt svar: 11 Augusti"

Från spelets hemsida: "On Sept 21, 1950, driven to complete the project, and in violation of all safety protocols, a Russian scientist, Barisov, personally triggered a device powered by E99 that caused a catastrophic event that affected the entire island"
Men va?

Duktig idiot...bra att prata om svaren här.

Medlem
Skrivet av Segas:

Duktig idiot...bra att prata om svaren här.

"Tävlingen pågick till 2010-06-23 23:59"

Du vet, alla kan läsa svaren nu. Finns ingen anledning att klaga på den saken när inlägget är gjort EFTER tävlingens slut

Medlem
Skrivet av Plastis:

1. I spelets bakgrundshistoria inträffade en katastrof ett visst datum år 1950 - vilket var datumet?
"Rätt svar: 11 Augusti"

Från spelets hemsida: "On Sept 21, 1950, driven to complete the project, and in violation of all safety protocols, a Russian scientist, Barisov, personally triggered a device powered by E99 that caused a catastrophic event that affected the entire island"
Men va?

Det undrar jag med, vart kommer 11 augusti från? Står ju 21 september på spelet egna hemsida.

Medlem

Märkligt. Lade precis märke till det också.


signatur

Can't blame the stone for being cold

Medlem

Ja var kommer 11 augusti ifrån? Tryckfelsnisse hos FZ...?

Har bara sett ett enda datum förknippat med den där katastrofen och det är samma datum på spelets hemsida som på den här sidan...

"On September 21, 1950, Barisov abandoned all safety protocols and activated an Element 99 device which lead to some sort of catastrophic event that consumed the entire island."
http://www.giantbomb.com/singularity/61-21144

Medlem

Aj aj då... det här är ju inte bra. Så nu är tävlingen förstörd. Alla som valt rätt har fel. Och dem som valt fel har rätt på den frågan alltså. =/

Fast man kan ju skifta mellan svaren. Så det går o lösa endå.

Medlem

singularity är inte spec bra. kommer inte köpa. lr ens spela piratkopia. inte bra nog helt enkelt


signatur

//monster

Redaktör

Angående fråga 1: om tryckfelsnisse varit framme stryks frågan ur tävlingen. Vi kikar på tävlingen under dagen.


signatur
1
Skriv svar