Dödshot efter No Man's Sky-förseningen

Robot
Dödshot efter No Man's Sky-förseningen
Medlem
Dödshot efter No Man's Sky-förseningen

Jösses..bara jösses

Medlem
Medlem

Tur att nyheten inte var en "FZ Exclusive". Då hade ni verkligen hamnat i skottlinjen.

MEG
Medlem

Vad är det för fel på folk....


signatur

Death is only the beginning

Medlem

video gaems are srs bizniz

Medlem

Tragiskt vilka nötter till människor det finns.

Medlem

"It´s the only thing I live for" Lever du bara för spel så har du inget liv. Get one.

FM-guru
F.d. Sisyr

Figurerar nog en diagnos eller två i bakgrunden.

Medlem

säkert en finnig liten tonåring som lever i mammas källare haha.

Medlem

Människor som dessa typer brukar ligga en bra bit in på autismspektrumet. Men det är ju inte ok för det...


signatur

<3

Medlem

eller ett troll?

Medlem

Man måste ju ha någon diagnos om man hotar den som skapar det spel man ser fram emot. Brukar man inte se upp till personer som skapar det man ser fram emot?!

"making fun of our reddit page also?" - Vad hade de gjort då?

Medlem

Jo, helt sjukt. Folk har en tendens att överreagera & förlora allt sunt förnuft när det gäller dataspel.

Kolla bara i alla trådar på FZ som ens kommer i närheten av att handla om EA eller Ubisoft.

Medlem
Skrivet av Norrin:

Jo, helt sjukt. Folk har en tendens att överreagera &amp; förlora allt sunt förnuft när det gäller dataspel.

Kolla bara i alla trådar på FZ som ens kommer i närheten av att handla om EA eller Ubisoft.

Nja men EA och Ubisoft förtjänar all skit dom får för hur många gånger dom har "fucked over" deras kunder.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Därför gör man som blizzard och säger bara spelet är klart när spelet är klart och sätter inget datum


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Satt och väntade på att överhypen för No Man's Sky skulle slå över. Blir nog mera.


signatur

subterranean homesick alien

Skrivet av Icerock:

Därför gör man som blizzard och säger bara spelet är klart när spelet är klart och sätter inget datum

3D realms gjorde så med duke nukem forever.

Medlem

Ja, trångt med pubertala clowner som tror att de kan skriva vad som helst till människor...
Tråkigt att behöva räkna med sånt när man bara gör sitt jobb.

Medlem

Undrar vad han ska göra när han tröttnat på No Mans Sky. Jag menar, det är ju det enda han lever för. Och vad har han gjort hela sitt liv fram tills nu?

Medlem
Skrivet av FunnyBoy:

"It´s the only thing I live for" Lever du bara för spel så har du inget liv. Get one.

Det är många som lever just bara för sina spel har inget med att man skall skaffa ett liv det är bara tragiskt.

Sen så är hela den här grejen helt utom kontroll helt sjukt.

Medlem

Idioten som dödshotade måste ha fullt upp numera med tanke på att de flesta spelen fördröjs.
Ett sånt stolskott.

Sen hans ursäkt "its the one thing i live for"...det finns tiotusentals spel att välja mellan...varför lever han för just No Mans Sky?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Norrin:

Jo, helt sjukt. Folk har en tendens att överreagera &amp; förlora allt sunt förnuft när det gäller dataspel.

Kolla bara i alla trådar på FZ som ens kommer i närheten av att handla om EA eller Ubisoft.

Gäller inte dataspel de gäller internet överlag. Visar vilka sjuka individer som gömmer sig inne i folk, man blir mörkrädd men det är inget nytt bara internet som blivit större och mer mainstream.

Välkommen till internet typ.

Medlem

Sugen som jag är på No Man's Sky så skulle dom lägga ner och skita i att släppa det bara för att jävlas med med sånadär idioter. Det skulle helt klart vara värt uppoffringen.

KoP
Medlem

Ibland undrar man ju vad det är för rövhål till gamers som håller på och dödshotar folk pga förseningar? :S

Jag tar tillbaks. Dom är inte gamers utan bara rövhål.

Medlem

Skönt att se att det inte bara är feminister i datorspelsvärlden som får ta emot dödshot. Känns jämställt på nått sätt.
</ironi>

Medlem

Jag tror jag drar slutsatsen om att all form av extremisms är alltid illa.
Kanske lite mer tålamod och förståelse hade hjälpt här.

Anyway, nya spelsläpp är bäst på hösten för min del, sommaren är då man får tid att gå igenom skämshögen med spel man inte har hunnit spelat igenom än.

Medlem

Jääävlar va han måste va sugen på att spela no man's sky !

Medlem

Tycker Hello Games kunde gå ut med nyheten om att spelet är nedlaggt pga dödshot... så får vi se hur roligt de tycker det är.

Medlem

Vilket lowlife...


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

12
Skriv svar