Medlem
Prisförslag

Hej Sweclockers funderar på att sälja mitt Xbox One införskaffades Oktober/November 2015 garanti och kartong för konsolen finns kvar. Xboxet är ett 500GB version med dessa spel och tillbehör. Forza Motorsport 6, Forza Horizon 2, Rise of the tomb raider, Assassins Creed Syndicate, Halo master chief collection innerhåller Halo 1 till 4. Quantum Break finns på ett separat konto men går att lägga till på sitt live konto. Sen har jag två handkontroller ena kontrollen är utrustat med Play and charge kit och andra går på vanliga batterier men micro usb sladden som följde med charge kitet är borta ligger nog nånstans annars funkar vilken micro usb sladd som helst för att ladda handkontrollen med. Så frågan är vad skulle jag kunna få ut allt detta vid ev försäljning.

Samt så har jag även en Sony Xperia Z5 införskaffades i februari använd fram till april då jag skaffade en ny mobil garanti och laddare finns tror även kartong finns nånstans

Medlem

Kör på tradera med startkostnad på 1kr.
Brukar alltid gå bra.

Och sälj varje spel för sig osv, blir mycket mer i slutändan då.

Medlem

Mja fast lär inte få det priset jag hoppas på tänkte annars spel och konsol samt tillbehör för ca 3300

Medlem

Garanti finns inte kvar då det är ett avtal mellan den första köparen och säljaren, inte någonting som förs över till nästa köpare.

Jag tror att du får mellan 2200-2500kr. Svårt att sälja någonting över nypriset oavsett om några spel ingår eller ej, särskilt när konsolen i fråga dessutom är ganska sval på marknaden. Men kolla de avslutade annonserna på Tradera, det brukar ge en god indikation på priset.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Garanti finns inte kvar då det är ett avtal mellan den första köparen och säljaren, inte någonting som förs över till nästa köpare.

Jag tror att du får mellan 2200-2500kr. Svårt att sälja någonting över nypriset oavsett om några spel ingår eller ej, särskilt när konsolen i fråga dessutom är ganska sval på marknaden. Men kolla de avslutade annonserna på Tradera, det brukar ge en god indikation på priset.

Okej tackar får väl ta och kolla tradera vad xbox går för typ sen får man väl sälja spelen separat det går annars inte få typ 2900 typ för konsolen med spel?

Medlem

2500-3000. Mindre än 2,5k är riktigt bra pris, över 3k är något dyrt.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

2500-3000. Mindre än 2,5k är riktigt bra pris, över 3k är något dyrt.

Ah tackar räknar du bara på konsolen nu eller med spelen till också?

Medlem

använd alltid prisjakt som måttstock.

Du bör ligga 30-40% under nypris.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2661725

Medlem
Skrivet av Fusionn:
Skrivet av Vercadi:

2500-3000. Mindre än 2,5k är riktigt bra pris, över 3k är något dyrt.

Ah tackar räknar du bara på konsolen nu eller med spelen till också?

nä inkl spel. kollar bara blocket, folk säljer rätt dyrt där så bara lägga några hundralappar billigare så säljer du nog direkt.

Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av Fusionn:
Skrivet av Vercadi:

2500-3000. Mindre än 2,5k är riktigt bra pris, över 3k är något dyrt.

Ah tackar räknar du bara på konsolen nu eller med spelen till också?

nä inkl spel. kollar bara blocket, folk säljer rätt dyrt där så bara lägga några hundralappar billigare så säljer du nog direkt.

Ah tackar ska nog testa först köp och sälj sidorna på Facebook samt sweclockers så slipper man personer som ska ringa stupi ett ska väl testa 2800 eller nå sen kolla vad jag får för z5an också

1
Skriv svar