Witcher 3: Blood and Wine släppt. Spelet uppdaterat

Robot
Witcher 3: Blood and Wine släppt. Spelet uppdaterat

Geralt har getts lite hyfs – klär på sig när vuxenkramandet är slut.

#the-witcher-3-blood-and-wine-2, #the-witcher-3, #cd-projekt


KoP
Medlem
Witcher 3: Blood and Wine släppt. Spelet uppdaterat
Citat:

Fixes issue whereby Geralt's clothing was not properly restored after sex scenes

Det var en av dom intressantare punkterna som behövdes lyftas fram kände ni? :'D

Medlem

Gött.
Liten typo:

Citat:

Auto camera centering on/off (äntligen kan man titta frid när man rider eller åker båt!)

frid? Ni menar väl fritt?

Avstängd

Varför går det inte ladda ner blood and wine än från ps4 store? Står att det inte finns....


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

Släpptes kl 10 och jag har snart laddat ner det!


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

Det kom klockan 10 idag efter en googling. Kan säga att det går jävligt trögt att ladda ner just nu haha.

Sorry för spam.


signatur

PS5 och inget annat.

Quake-konnässsör

Hinner... inte... klara... ut... new game.... plus... tills... ikväll.... aaaaaahh....

Medlem

Varför måste det vara så varmt ute idag!?

Avstängd
Skrivet av sgtbastard:

Varför måste det vara så varmt ute idag!?

Skit i det! Sitt inne med AC eller fläkt och nöt


signatur

PS5 och inget annat.

Testpilot
Skrivet av sgtbastard:

Varför måste det vara så varmt ute idag!?

Du får bara hudcancer iallafall ... så stanna inne

Medlem
Skrivet av KoP:
Citat:

Fixes issue whereby Geralt's clothing was not properly restored after sex scenes

Det var en av dom intressantare punkterna som behövdes lyftas fram kände ni? :'D

Inte för mig. Jag tycker om att vara naken. En naken Geralt som jagar monster med sina tre svärd (See what I did?).

Medlem

Adds option in Options/Gameplay to disable automatic drawing and sheathing of sword.

Det har jag saknat. Men om det inte samtidigt innebär att man går in eller ur "combat mode" så är det lönlöst. Finns inget mer irriterande (i W3) än att vilja hoppa men Geralt är oförmögen att göra annat än kullerbyttor...

Quake-konnässsör
Skrivet av powerbuoy:

Adds option in Options/Gameplay to disable automatic drawing and sheathing of sword.

Det har jag saknat. Men om det inte samtidigt innebär att man går in eller ur "combat mode" så är det lönlöst. Finns inget mer irriterande (i W3) än att vilja hoppa men Geralt är oförmögen att göra annat än kullerbyttor...

Har problemet att Axii med mindcontroll inte fungerar när Geralt har dragit svärdet, och man får alltid sätta tillbaka dem och slå Geralt fingrarna och först då fungerar det. Vet inte varför det är så, men så är det för mig.

KoP
Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av KoP:
Citat:

Fixes issue whereby Geralt's clothing was not properly restored after sex scenes

Det var en av dom intressantare punkterna som behövdes lyftas fram kände ni? :'D

Inte för mig. Jag tycker om att vara naken. En naken Geralt som jagar monster med sina tre svärd (See what I did?).

Eeeeew!

k3m
Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Adds option in Options/Gameplay to disable automatic drawing and sheathing of sword.

Det har jag saknat. Men om det inte samtidigt innebär att man går in eller ur "combat mode" så är det lönlöst. Finns inget mer irriterande (i W3) än att vilja hoppa men Geralt är oförmögen att göra annat än kullerbyttor...

aaa. det är en viktig grej att själv kunna välja om man vill strida elr inte. jag tar det som att man kan göra det nu. kan någon bekräfta det? så riktigt viktiga förbättringar alltså mer Witcher *dreglar*

1
Skriv svar