Missa inget från E3 – här är hålltiderna!

Medlem
Missa inget från E3 – här är hålltiderna!

De e ju snart ju!!!

Hoppas på att få se en massa om Battlefield 1!


signatur

Snusar till varje pris!

Skribent
Skrivet av USF-BH:

De e ju snart ju!!!

Hoppas på att få se en massa om Battlefield 1!

Gameplay-premiär, det är vad jag hoppas på


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag vet att det inte är så troligt, men att höra något från Bethesda om nästa Elder Scrolls eller att Obsidian gör uppföljare på Fallout skulle vara guld:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av USF-BH:

De e ju snart ju!!!

Hoppas på att få se en massa om Battlefield 1!

Skrivet av Johan Olander:

Gameplay-premiär, det är vad jag hoppas på

https://www.battlefield.com/squads?utm_campaign=bf1_hd_ww_ic_...

Vi verkar bli lovade det

Medlem

Electronic Arts - 22:00
- Battlefield, fisk eller fågel? BF 4 blev rätt skapligt på slutet, Hardline var sämst, eller näst sämst förresten, glömde Star Wars Battlefront....

13 juni
Bethesda Softworks - 04:00
- The Elder Scrolls please - lägg ner MMO-tramset. Men gissar tyvärr på nån halvdan expansion till Doom (för tidigt kanske) / Fallout4.

Microsoft - 18:30
- Fixa ert Windows 10 först och sluta blanda in Xboxen i PC världen.

PC Gaming Show - 20:30
- OK?

Ubisoft Entertainment - 22:00
- Ny Assassins Creed kanske? Watch Dogs 2? South Park Stick of Truth var skoj, hoppas på But Whole!

14 juni
Sony 03:00
- Har ingen PS4 så inget större intresse här.

Nintendo Treehouse: Live - 18:00
- För mig kommer detta antingen bli showen höjdpunkt eller fiasko. Nintendo sitter på fler intressanta IP:n än de övriga tillsammans, hoppas hoppas hoppas Nintendo lärt sig nåt av WiiU och allt de gjort fel med den. Får de fram en vettig konsol i sin NX eller vad den nu ska heta och ser till att fixa ett Metroid, Zelda, Mario Galaxy innan konsolen är 5 år gammal etc så behöver de inte ens bekymra sig om 3:e parts support.

Medlem

Vågar man hoppas på att Bethesda pratar om The Elder Scrolls VI? De började ju planeringen för Fallout 4 direkt efter Fallout 3, så förhoppningsvis gjorde de samma sak med Elder Scrolls.

Å andra sidan lär ju spelet i så fall inte komma förrän om ett och ett halvt år, så jag lever nog hellre i ovisshet. xD

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Nintendo Treehouse: Live - 18:00
- För mig kommer detta antingen bli showen höjdpunkt eller fiasko. Nintendo sitter på fler intressanta IP:n än de övriga tillsammans, hoppas hoppas hoppas Nintendo lärt sig nåt av WiiU och allt de gjort fel med den. Får de fram en vettig konsol i sin NX eller vad den nu ska heta och ser till att fixa ett Metroid, Zelda, Mario Galaxy innan konsolen är 5 år gammal etc så behöver de inte ens bekymra sig om 3:e parts support.

Nintendo, intressanta IP:n? Vardå? De gör ju bara barn- och casualspel. Nintendos konferens lär bli lika intressant som om Candy Crush och Farmville skulle hålla konferens.

Medlem
Skrivet av LVX156:

Vågar man hoppas på att Bethesda pratar om The Elder Scrolls VI? De började ju planeringen för Fallout 4 direkt efter Fallout 3, så förhoppningsvis gjorde de samma sak med Elder Scrolls.

Å andra sidan lär ju spelet i så fall inte komma förrän om ett och ett halvt år, så jag lever nog hellre i ovisshet. xD

Det var nog inte så länge sen en kort nyhet att de jobbar på ES-6 och spekulationerna med tankte på tidigare spel och utvecklingstiderna pekar på 2018 eller tom 2019 ....

Medlem

Elder Scrolls VI: Elsweyr tack!


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem
Skrivet av LVX156:

Nintendo, intressanta IP:n? Vardå? De gör ju bara barn- och casualspel.

Visst är smaken som baken, men jag anser att t.ex. Super Mario Galaxy har mer kreativitet och "rolighet" i enskilda banor än många andra spelserier samlar ihop under en hel trilogi. Måste man ha blod, motorsågar, filmsekvenser med Hollywoodröster och dubbelpipiga hagelbössor för att ha roligt så är nog inte Nintendo rätt ställe att leta på. Visst har Nintendo missat målet flera gånger den senaste tiden så jag kan till viss del förstå kritiken men det är ledsamt när man sätter likhetstecken mellan barnspel och spel som kräver mer intelligens än "gå framåt och skjut fienden med den knappen".

Medlem
Skrivet av pentav:
Skrivet av USF-BH:

De e ju snart ju!!!

Hoppas på att få se en massa om Battlefield 1!

Skrivet av Johan Olander:

Gameplay-premiär, det är vad jag hoppas på

https://www.battlefield.com/squads?utm_campaign=bf1_hd_ww_ic_...

Vi verkar bli lovade det

Haha jag måste se det, StoneMountain64 ska ju vara lagledare för ena laget. xD


signatur

Nämen!

Gnällkuk
Skrivet av kadavriak:

PC Gaming Show - 20:30
- OK?

Tror det är för titlar som kanske inte lyder under stora spelhus, vem vet vi kanske får se något från CDPR och deras Cyberpunk 2077?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av kadavriak:
Skrivet av LVX156:

Nintendo, intressanta IP:n? Vardå? De gör ju bara barn- och casualspel.

Visst är smaken som baken, men jag anser att t.ex. Super Mario Galaxy har mer kreativitet och "rolighet" i enskilda banor än många andra spelserier samlar ihop under en hel trilogi. Måste man ha blod, motorsågar, filmsekvenser med Hollywoodröster och dubbelpipiga hagelbössor för att ha roligt så är nog inte Nintendo rätt ställe att leta på. Visst har Nintendo missat målet flera gånger den senaste tiden så jag kan till viss del förstå kritiken men det är ledsamt när man sätter likhetstecken mellan barnspel och spel som kräver mer intelligens än "gå framåt och skjut fienden med den knappen".

Det är väl mer att de gör samma spel varje år med lite tillägg bara. Känns mer enformigt än Call of Duty. De går ju mer och mer in i framtiden iaf. Känns inte som Mario tex har kommit någonstans, har samma intryck som alltid. Medan typ Call of Duty ser helt annorlunda ut idag än för 9 år sedan när Modern Warfare släpptes. Skulle nästan vilja säga att Activision är mer kreativa med deras spel än vad Nintendo är nuförtiden, och det är något jag verkligen inte gillar att säga. Däremot är Nintendos spel mycket roligare, men det har blivit ganska enformigt.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

Hade hoppas på att Take-Two skulle vart på plats

Medlem

Skulle inte Rockstar vara med?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av najtrows:

Skulle inte Rockstar vara med?

Inte som egen presskonferns, men de lär dyka in på antingen Sonys eller Microsoft.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av najtrows:

Skulle inte Rockstar vara med?

Inte som egen presskonferns, men de lär dyka in på antingen Sonys eller Microsoft.

Rockstar's avslöjanden är det jag mest ser fram emot. Jag som inte har ett Xbox 360 hoppas på en remake av alla Red Dead utgåvor till Xbone/PS4/PC. Kanske får vi se nästa GTA också?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av najtrows:

Skulle inte Rockstar vara med?

Inte som egen presskonferns, men de lär dyka in på antingen Sonys eller Microsoft.

Okej! Tack! Ska bli spännande att höra vad dom har att säga. RDR behöver ju en uppföljare

Medlem

Nu blev kvällen fullbokad

Medlem

Skulle Rockstar inte bjuda på nåt?

Medlem

Jag är ingen xboxare men att sitta från Microsoft och framåt till midnatt känns ju rätt nice

Medlem

Kl 18 nu skall väl Croteam presentera, troligen SS4? Och Talos 2?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Väntar på GOD OF WAR. Vem representerar detta spel?

Medlem

Länk PC Gaming show -> https://www.twitch.tv/pcgamer

bl.a. Obsidians nya Tyranny ska visas

Medlem
Skrivet av spel_15:

Väntar på GOD OF WAR. Vem representerar detta spel?

Kan tänka mig att det är Sony?

Medlem

Ett riktigt Metroid Prime under Nintendos?

Medlem

När har/hadde 2k?

1
Skriv svar