Hjälp oss utveckla FZ - Svara på vår undersökning

Robot
Hjälp oss utveckla FZ - Svara på vår undersökning
Medlem
Hjälp oss utveckla FZ - Svara på vår undersökning

Ja... var ser man alla sina artikelkommentarer? Fixa!

Medlem

saknar fz play

humm hur skall detta sluta måntro jag gillar inte Sweclockers hemsida men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men men ..


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

sådär, svarat.

BtW, jag verkligen AVSKYR den hära layouten ni har på den hära nyheten/artikeln, får det hela att se ut som en blog sedd på en mobiltelefon.

Och jag vet inte varför, men all text i denna layouten ser smått suddig ut, som om den visas skalad på ett felaktig sätt eller nått typsnitt som inte gör sig bra på vanliga skärmar, har väl kanske med "detskaselikadantutpåallaplatformarutanattvimåstegöra fleraolikasidor" funktionalitet eller nått att göra..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zymac:

sådär, svarat.

BtW, jag verkligen AVSKYR den hära layouten ni har på den hära nyheten/artikeln, får det hela att se ut som en blog sedd på en mobiltelefon.

Och jag vet inte varför, men all text i denna layouten ser smått suddig ut, som om den visas skalad på ett felaktig sätt eller nått typsnitt som inte gör sig bra på vanliga skärmar, har väl kanske med "detskaselikadantutpåallaplatformarutanattvimåstegöra fleraolikasidor" funktionalitet eller nått att göra..

Nya sajten kommer att vara responsiv, som det så vackert heter, och kommer att skala snyggt på alla sorters plattformar och upplösningar.

Skrivet av Earth and Wind:

humm hur skall detta sluta måntro jag gillar inte Sweclockers hemsida men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men men ..

Det är deras system i grunden, men en helt ny design.


signatur
Medlem
Skrivet av Earth and Wind:

humm hur skall detta sluta måntro jag gillar inte Sweclockers hemsida men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men men ..

Det är för att Sweclockers sajt är uppbyggd på samma sätt som Aftonbladet var 2007. Dvs, i små spalter med liten text, vilket ger ett rörigt och oöverblickbart intryck. Aftonbladet jobbar långsamt med designändringar men moderna nyhetssajter som SvD och GP har istället helt gått över till en mer mobilanpassad och luftig design.

Medlem

Brukar inte såna här hjälp-oss-bli-bättre-undersökningar hamna direkt i den digitala papperskorgen, när alla inser vilken värdelös uppfinning demokrati är på Internet?

Medlem
Skrivet av Bennii:

Brukar inte såna här hjälp-oss-bli-bättre-undersökningar hamna direkt i den digitala papperskorgen, när alla inser vilken värdelös uppfinning demokrati är på Internet?

Se det mer som en vägledande folkomröstning, i Sverige brukar de styrande göra precis tvärtom istället


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Ambassadör
Xbox

Har stora förhoppningar inför nystarten! Jag gnäller ofta, men det är för att jag gillar siten så mycket. Ni gör ett bra jobb, och det märks att det är äkta!


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Brukar inte såna här hjälp-oss-bli-bättre-undersökningar hamna direkt i den digitala papperskorgen, när alla inser vilken värdelös uppfinning demokrati är på Internet?

Precis. Vi bara badar i arbetstimmar så vi bestämde oss för att gör lite onödigt arbete.


signatur
Medlem

Producera en bra pod veckovis där ni pratar om nyheter, recensioner, retro, tema för veckan, spelmusik och tävlingar. Mer pod åt folket.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kanshira:

Producera en bra pod veckovis där ni pratar om nyheter, recensioner, retro, tema för veckan, spelmusik och tävlingar. Mer pod åt folket.

Vi känner spontant att det görs så sjukt många spelpoddar?


signatur
Medlem

Hoppas verkligen ni läser kommentarerna som kopplas till respektive svar, och inte bara kikar på ett ihopsamlat snitt för att sen skumma eventuella kommentarer separat.

Ser verkligen fram emot den nya designen. På tiden att FZ blir responsiv!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av kanshira:

Producera en bra pod veckovis där ni pratar om nyheter, recensioner, retro, tema för veckan, spelmusik och tävlingar. Mer pod åt folket.

Vi känner spontant att det görs så sjukt många spelpoddar?

Ja diversifiera inte för mycket. Ser mycket hellre att ni finslipar det ni har och gör det riktigt grymt. Finns en del kärleks-skavanker ni kan banka ut.

Medlem

Hm, svara på 20 frågor.. Kändes snarare som 100.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av jonis:

Hoppas verkligen ni läser kommentarerna som kopplas till respektive svar, och inte bara kikar på ett ihopsamlat snitt för att sen skumma eventuella kommentarer separat.

Ser verkligen fram emot den nya designen. På tiden att FZ blir responsiv!

Vi är sjukt nyfikna på feedbacken!


signatur
Medlem

8/10 rätt, du hade fler rätt än 60% av fölket...jaha nähä det var inte en sån quiz nej.

Tror det är andra frågeformuläret jag svarar på i mitt liv så där har jag bevisat hur mycket jag gillar FZ. Hoppas ni kan använda mina svar för min dyrbara tid växer inte på träd eller i glashus.

Hurra för FZ min boj i bukten!

Medlem

"hur mångar gånger besöker du FZ
-Flera gånger om dagen
-Minst en gång om dagen"

är inte de alternativen lite konstigt formulerade. De kan innebära samma sak.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

8/10 rätt, du hade fler rätt än 60% av fölket...jaha nähä det var inte en sån quiz nej.

Tror det är andra frågeformuläret jag svarar på i mitt liv så där har jag bevisat hur mycket jag gillar FZ. Hoppas ni kan använda mina svar för min dyrbara tid växer inte på träd eller i glashus.

Hurra för FZ min boj i bukten!

Som vi kommer att läsa alla svar - ser fram emot det!


signatur
Medlem

Jag ställer mig frågan, kan FZ bli bättre!?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Damn! Jag glömde lägga en kommentar så jag gör det här istället (för sista frågan). Ni behöver förbättra kommentarssystemet, det är svårt att följa "trådar" när vissa enstaka inlägg ur en tråd hamnar i toppen pga "upvotes". Titta på reddit/disqus för inspiration

Medlem

Grymt med nytt utseende! Undrar dock vad ni menar med att ni går över till Sweclockers plattform, för den ser ju minst lika föråldrad ut?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av USF-BH:

Jag ställer mig frågan, kan FZ bli bättre!?

<3

Skrivet av Crafoord:

Damn! Jag glömde lägga en kommentar så jag gör det här istället (för sista frågan). Ni behöver förbättra kommentarssystemet, det är svårt att följa "trådar" när vissa enstaka inlägg ur en tråd hamnar i toppen pga "upvotes". Titta på reddit/disqus för inspiration

Du kan stänga av att toppkommentarer ligger överst

Skrivet av Statsmakten:

Grymt med nytt utseende! Undrar dock vad ni menar med att ni går över till Sweclockers plattform, för den ser ju minst lika föråldrad ut?

Koden som driver Sweclockers är bott ett år gammal. När den lanserades valde man dock att behålla det gamla utseendet ett tag till.


signatur
Medlem

Glömde nämna att jag tycker att mobilversionens kommentarsfält borde visa toppkommentarer!


signatur

I want to play a game.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av kanshira:

Producera en bra pod veckovis där ni pratar om nyheter, recensioner, retro, tema för veckan, spelmusik och tävlingar. Mer pod åt folket.

Vi känner spontant att det görs så sjukt många spelpoddar?

Då kanske ni ska ha en avdelning där ni tipsar om bra spelpoddar. Själv lyssnar jag på några amerikanska sådana då de svenska har för låg nivå (för mig), tipsa och rekommendera så kan vi bredda våra vyer.


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Något jag saknar är bevakning av e-sport. Aftonbladet har ju gjort ett halvhjärtat försök som mest haltar. Men här kan ni ta en tätposition.

* Vilka turneringar är på gång, en kalender
* Vilka turneringar pågår nu
* Lätt att följa sitt favoritlag, m.m.
* Bra och kompetent bevakning


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Kan tilläga en sak jag glömde skriva när jag gjorde undersökningen som stör med er hemsida som händer lite då och då. Hände precis så tänkte att lika bra att säga till. Om jag tex går in på er startsida och scrollar igenom nyheterna och skummat igenom allting och vet om att jag sett varje artikel.

Men ibland händer de att jag går in tex några timmar senare och läser igenom nyheterna igen och ser att mitt i smeten bland massa nyheter som jag vet att sett tidigare under dagen så dyker en helt random artikel upp som jag inte sett. Vilket är störande då jag är inne på er sida flera gånger om dagen och att de beror på webbläseren eller från er sida vet jag inte. Använder Opera browser.

1
Skriv svar