Mafia II återvänder till Steam – med reducerad prislapp

Robot
Mafia II återvänder till Steam – med reducerad prislapp
Medlem
Mafia II återvänder till Steam – med reducerad prislapp

Äntligen! Väntat på denna nyhet i evigheter. Mafia 2 är riktigt riktigt bra. Dessutom väldigt mysigt att bara köra omkring i snön och lyssna på lite 50-talsmusik.

Releasehästryttare

De borde göra som Sniper elite gjorde med tvåan och ge bort det innan treean släpptes

Medlem

Gta 4 - Mafia II - Gta 5 är de top 3 spel i denna genre för min del.

Mafia II har sådan otrolig känsla, kommer ihåg första gången man kom ut från fängelset. Kändes som det tog några timmar innan man blev bekväm i ett decennium senare. Ahh vilka minnen!

Ambassadör
Xbox

Undrar om det är tillbaks på 360?


signatur

Jump in.

FM-guru
F.d. Sisyr

Rent atmosfäriskt var tvåan i klass med ettan, och är värt ett köp bara för den sakens skulle. Finns förstås mycket mer bra med tvåan också, dock, även om den i mina ögon inte är lika bra som ettan.

Medlem
Skrivet av mh76:

Äntligen! Väntat på denna nyhet i evigheter. Mafia 2 är riktigt riktigt bra. Dessutom väldigt mysigt att bara köra omkring i snön och lyssna på lite 50-talsmusik.

brukar alltid återvända till mafia 2 när det närmar sig jul, för var då jag spelade ut det första gången så har blivit en liten tradition dom senaste åren Men håller med om att det är mysigt att bara köra runt och lyssna på klassiska musiken

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av mh76:

Äntligen! Väntat på denna nyhet i evigheter. Mafia 2 är riktigt riktigt bra. Dessutom väldigt mysigt att bara köra omkring i snön och lyssna på lite 50-talsmusik.

brukar alltid återvända till mafia 2 när det närmar sig jul, för var då jag spelade ut det första gången så har blivit en liten tradition dom senaste åren Men håller med om att det är mysigt att bara köra runt och lyssna på klassiska musiken

Mafia (1) må vara det bättre spelet, men i Mafia 2 så har dom lyckats måla upp miljön på ett fantastiskt vis som gör att det verkligen känns som att man tog en tidsmaskin till -50 talat.

Helt oslagbart bra när man glider runt och lyssnar på Frank Sinatra's White Christmas direkt efter man klarat av ett mission där man ska rånat/dödat någon, underbart

Medlem

jävligt bra spel! rekommenderar som FAN


signatur

//monster

Avstängd

Köpte det.

Öhm vet inte varför.... :S

Medlem

Jag skulle köpa en remaster av Maffia 1 tio gånger om. Har de på skiva men lite tråkig grafik

Polisen där gör hela spelet för mig.

Medlem

Mafia II har fantastisk story och den överlägset vackraste öppna världen jag aldrig har utforskat.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det finns två spel som jag har på min Steam wishlist som är borta nu. Första Mafia och The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena.. Ångrar så grovt att jag inte köpte dom när dom fanns på Steam. Just Mafia 2 hade jag sedan innan

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Mafia II har fantastisk story och den överlägset vackraste öppna världen jag aldrig har utforskat.

för å inte tala om att känslan i alla vapen är rätt fantastisk i det spelet. det och den öppna världen är min favoritdel, det bara känns jävligt skönt


signatur

//monster

Medlem

Köpt! Precis som jlarss påpekade så saknar man dock Riddick-spelet också.... får hoppas det dyker upp någon gång.... och företagen gnäller sedan på piratkopiering :/

1
Skriv svar