Shoppa med dubbel rabatt i Playstation Store

tka
Medlem
Shoppa med dubbel rabatt i Playstation Store

Det väl bra att berätta om en rea, men annonsering av specifika produkter och deras prissättningar ska markeras som annons enligt svensk lag.

Medlem

Så nu kostar dom alltså standardpriserna? Haha fortfarande asdyrt.

Medlem

Ja inte jätte billigt fast jag köper ju oftast spel för 700-600kronor så för mej är det "billigt". Synd bara att jag redan har alla spel jag igentligen behöver ett bra tag fram över. Blir nog fler köp endå!

Avstängd

72 spel / år för 50€ är inte illa. Lägg därtill på alla reor som körs varje vecka med extra rabatter för ps+ prenumeranter så gör ju inte saken direkt sämre.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av tka:

Det väl bra att berätta om en rea, men annonsering av specifika produkter och deras prissättningar ska markeras som annons enligt svensk lag.

Nej. En annons är ett meddelande på betald plats. Då jag misstänker att PS inte betalat FZ för att ge oss denna nyhet behöver de inte göra ett skit.

Medlem

Jag tar tillfället i akt att tacka för denna nyhet som framförs på en sajt som är helt gratis (och frivillig) att besöka. För en som inte har tid att skanna PSN efter bra priser varje dag så är detta välkommet. Det framstår absolut inte som en annons.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem
Skrivet av tka:

Det väl bra att berätta om en rea, men annonsering av specifika produkter och deras prissättningar ska markeras som annons enligt svensk lag.

Du måste ju vara otroligt rolig att bjuda på fest.

Medlem
Skrivet av Mainman:
Skrivet av tka:

Det väl bra att berätta om en rea, men annonsering av specifika produkter och deras prissättningar ska markeras som annons enligt svensk lag.

Du måste ju vara otroligt rolig att bjuda på fest.

Detta gjorde min dag xD

1
Skriv svar