(Uppdaterat) Dagens The Division-uppdatering misslyckades, släpps i morgon istället

Robot
(Uppdaterat) Dagens The Division-uppdatering misslyckades, släpps i morgon istället

Nytt försök att patcha spelet på fredag morgon.

#the-division-2, #massive


Medlem
(Uppdaterat) Dagens The Division-uppdatering misslyckades, släpps i morgon istället

Första gången jag känner att jag vill ha mina pengar tillbaka för ett spel jag köpt. Vart vänder man sig? Har spelat en vecka efter releasen sedan gav jag upp.

Medlem

Lämnade in The Division och skaffade Arkham Knight istället. Stört Nöjd.

Medlem

jag älskar spelet, men pga av fuskandet så har jag inte rört det på ett par veckor nu. Jag avstår från pvp i spelet pga av fusk, och väntar tills de fört in mer pve innan jag lägger ner mer tid på det

MEG
Medlem

Jaha första gången jag har hört talas om något liknande. Synd för de drabbade, men för mig personligen så är jag inte drabbad (spelar det inte) och har inte heller förstått tjusningen med detta spel.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

"Uppdateringen skulle sjösätta Clear Sky" , detta är fel, patchen skulle lansera Clear Sky i Challange mode.

Gnällkuk

Nu tror jag ni blandar ihop saker? Clear Sky är ett incursion-uppdrag som kom med 1.2-patchen. Det saknade dock challenge mode vilket är den svårare nivån. Det vi väntar på är första expansionen som heter Underground. Det här var väl bara en liten patch?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kör STALKER Clear Sky istället...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Spelade det som fan förut, men gav upp pga allt fusk. Kontaktade Ubisoft och bad om att få pengarna tillbaka, vilket man tydligen kan få om man köpt det direkt av dem.

Medlem

Ju mer jag läser om spelet så blir jag bara gladare att jag aldrig köpte det.

Medlem
Skrivet av Decubal:

Första gången jag känner att jag vill ha mina pengar tillbaka för ett spel jag köpt. Vart vänder man sig? Har spelat en vecka efter releasen sedan gav jag upp.

Köpte du av Ubi själva så skicka till deras support, köpte du någon annanstans så ber de dig att kontakta din återförsäljare.

Medlem

flopp


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Testar "The Division" om ett år, då funkar det säkert bra med allting igen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ett av de sämsta spelen jag spelat på senare år. Så jävla repetitivt och tråkigt.

Medlem

Har inte stött på några fuskare på 2 veckor. 1.2 patchen var riktigt underhållande med mer PvE-uppdrag att spela med polarna. Nya 201+ bracketen i DZ är riktigt utmanande.


signatur
Medlem

Kommer försöka lämna tillbaka spelet där jag köpte det, skiter i detta spel nu. Dom har fått flera chanser på sig men verkar inte lyssna alls på de som spelar. Jag påpeka mycket av dessa problem när jag var och testa spelet ett år innan det ens var släppt, inte fan fixa dom något av allt det jag sa!

Herr rygg

Synd att sådant här händer spelet. Dålig PR för både spelet och Massive.
Spelar dagligen The division och fullkomligt älskar det, är väl dock den enda som är kvar om man kollar på kommentarerna;)


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Gen
Medlem
Skrivet av Playcrafter:

Ett av de sämsta spelen jag spelat på senare år. Så jävla repetitivt och tråkigt.

Dock snyggaste

Medlem
Skrivet av Alx_83:

Synd att sådant här händer spelet. Dålig PR för både spelet och Massive.
Spelar dagligen The division och fullkomligt älskar det, är väl dock den enda som är kvar om man kollar på kommentarerna;)

nej då du är inte ensam. jag spelar med folk jag lärt känna både uppdrag och dz +201 och det känns lite lugnare där nu. fuskarna behöver inte fuska längre det droppas så bra i dz nu så de som behöver gear behöver bara ge sig in där tillsammans med 3 andra då får ni gear och kan skicka ut grejerna, bevaka repet med några chockturrent och var beredda om någon ger sig på er för det lär hända lite då och då.

det som har stört mig mycket i spelet är allt lagg både i ljud i chatten och när man spelar, har man tur får man lira två timmar utan att det laggar ur, disconnecting med mera.

lirade idag fl på challenge och ingen blev disconnectad och det var nog första gången av alla de gånger vi kört igenom falcon lost.

clear sky hard mode var löjligt enkel men den nya utrustningen är inte lika bra eller ens i närheten av seten som släpptes med falconlost. min åsikt, någon annan får gärna berätta att jag har fel och vad jag har glömt att tänka på så ändrar jag gärna min uppfattning.

Ambassadör
Xbox

Det går bra nu.


signatur

Jump in.

Medlem

Köpte det någon dag efter launch, lirat kanske 100 timmar. Inte så mycket PvP (DZrank 8) utan mest PvE med polare. Kört det som ett nyare, snyggare L4D eller Payday. Kul Co-Op.

Har aldrig märkt av allt detta som rapporterats om, och känner att jag fått fett med valuta för pengarna, och är inte klar med spelet riktigt ännu.

Medlem

Hörni FZ, ni bör korrekturläsa och kolla fakta innan ni publicerar.

Lätt hänt att saker går fel, eller hur?

Redaktör
Skrivet av rudeboystig:

Hörni FZ, ni bör korrekturläsa och kolla fakta innan ni publicerar.

Lätt hänt att saker går fel, eller hur?

Vad är fel?


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av rudeboystig:

Hörni FZ, ni bör korrekturläsa och kolla fakta innan ni publicerar.

Lätt hänt att saker går fel, eller hur?

Vad är fel?

Det mesta i artikeln? Patchen kom förra veckan, så allt detta är släppt ni skriver om! Det som skulle komma idag är faktiskt challenge mode delen av nya raiden!

Visst patchen som hade just challenge mode samt lite övriga bugg fixar kom inte idag.

är ju typ Aftonbladet varning på eran fakta koll före ni publicerar nåhot...

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av rudeboystig:

Hörni FZ, ni bör korrekturläsa och kolla fakta innan ni publicerar.

Lätt hänt att saker går fel, eller hur?

Vad är fel?

Det som inte kom med var en challenge mode till clear sky men clear sky finns sedan 1.2 dock endast som hard.

Redaktör
Skrivet av Smerof:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av rudeboystig:

Hörni FZ, ni bör korrekturläsa och kolla fakta innan ni publicerar.

Lätt hänt att saker går fel, eller hur?

Vad är fel?

Det mesta i artikeln? Patchen kom förra veckan, så allt detta är släppt ni skriver om! Det som skulle komma idag är faktiskt challenge mode delen av nya raiden!

Visst patchen som hade just challenge mode samt lite övriga bugg fixar kom inte idag.

är ju typ Aftonbladet varning på eran fakta koll före ni publicerar nåhot...

Skrivet av Syrfid:

Det som inte kom med var en challenge mode till clear sky men clear sky finns sedan 1.2 dock endast som hard.

Tack, nyheten rättad.


signatur
NuZ
Testpilot

Ubisoft! Ring Blizzard,dom vet hur man tar hand om fuskare


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Vill gärna lira detta, men fusk är de värsta som finns. Förstör spelet helt och hållet. Fram med den feta bannhammaren nu. Mosa skräpet.

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Vill gärna lira detta, men fusk är de värsta som finns. Förstör spelet helt och hållet. Fram med den feta bannhammaren nu. Mosa skräpet.

bann-hammaren har funkat hyggligt. Jag har bara stött på två de senaste veckorna.

Skrivet av SamikS:

Lämnade in The Division och skaffade Arkham Knight istället. Stört Nöjd.

Nooo! Särskrivning; kill it with fire!!!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar