Vans släpper Super Mario-pjuck och andra Nintendo-prylar

Robot
Vans släpper Super Mario-pjuck och andra Nintendo-prylar

Vi räknar med att de säljer slut på momangen.


Medlem
Vans släpper Super Mario-pjuck och andra Nintendo-prylar

Jag köpte två par stentuffa Converse-skor med The Joker som tema (Se nedan) som jag fullkomligt älskar. Problemet är att jag gillar dem så mycket att jag inte törs använda dem. Även om det kliar lite i plånboken när jag ser Nintendo-skorna får jag lite känslan av att jag inte kommer våga använda dem av samma skäl.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Gnällkuk

Galet snygga!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kommer dessa finnas ute i affärerna eller måste jag köpa på nätet? fanns ingen info eller länk om det i artikeln

Medlem

Dags för mig att skaffa nya skor!

Medlem

Haha beställde Donkey Kong slippers med skosnöre och ett par old school med game over tema och retro märke på sidan. Asballa. Men Donkey Kong är ju bara jag hahaha:)

Medlem

Okej vart köper man?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Okej vart köper man?

Tänker du på Nintendo skorna på VANS hemsida, Jokers dojer är ju antagligen Converse som tillverkar dom

Medlem
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Hymer:

Okej vart köper man?

Tänker du på Nintendo skorna på VANS hemsida, Jokers dojer är ju antagligen Converse som tillverkar dom

Självklart Vans Dom finns ute på Vans Uk sida nu men dom skickar inte till Swe.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Hymer:

Okej vart köper man?

Tänker du på Nintendo skorna på VANS hemsida, Jokers dojer är ju antagligen Converse som tillverkar dom

Självklart Vans Dom finns ute på Vans Uk sida nu men dom skickar inte till Swe.

Menar du Joker dojerna eller nintendos dojer? För nintendos dojer köpte jag precis för nån timme sen och dom skickar till sverige. Men om du hitter joker skorna vore jag tacksam.

Medlem
Medlem
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Hymer:

Okej vart köper man?

Tänker du på Nintendo skorna på VANS hemsida, Jokers dojer är ju antagligen Converse som tillverkar dom

Självklart Vans Dom finns ute på Vans Uk sida nu men dom skickar inte till Swe.

Menar du Joker dojerna eller nintendos dojer? För nintendos dojer köpte jag precis för nån timme sen och dom skickar till sverige. Men om du hitter joker skorna vore jag tacksam.

Nintendo dojorna, Joker var väl Converse.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Hymer:

Okej vart köper man?

Tänker du på Nintendo skorna på VANS hemsida, Jokers dojer är ju antagligen Converse som tillverkar dom

Självklart Vans Dom finns ute på Vans Uk sida nu men dom skickar inte till Swe.

Menar du Joker dojerna eller nintendos dojer? För nintendos dojer köpte jag precis för nån timme sen och dom skickar till sverige. Men om du hitter joker skorna vore jag tacksam.

Nintendo dojorna, Joker var väl Converse.

Yes Joker är Converse

Men Vans har en EU sida också och där kommer även kollektionen, beställde idag och dom skickas från Tyskland fick jag reda på

Medlem

Hittar ingenting på vans, filtrerar skor efter senaste, kommer upp 2 bruna skor..

Medlem

Hittar heller inget alls på varken deras svenska sida eller EU-sidan.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Hittar heller inget alls på varken deras svenska sida eller EU-sidan.

http://www.vans.se/se-en/catalog/product/view/id/79117/s/nint...

Medlem
Skrivet av Dres81:
Skrivet av mrpijey:

Hittar heller inget alls på varken deras svenska sida eller EU-sidan.

http://www.vans.se/se-en/catalog/product/view/id/79117/s/nint...

När jag kollade kollektionen när FZ länkade till VANs sida så fanns produkterna på höger sidan om dom. Då kunde jag beställa dom. Konstigt nu så verkar det inte funka nu. Men det gick. Nu finns dock fliken NINTENDO på deras sida.

1
Skriv svar