Bekräftat: Watch Dogs 2 visas upp på E3

Gen
Medlem

Sluta förbokaaaaaa!

Medlem
Skrivet av gorman:

jag e glad för en uppföljare av watch dogs. Tyckte det var kul att spela. Men kommmer inte rockstar dit? GTA6?

Rock* sa tidigt att GTA V är det sista GTA spelet. De kommer att släppa expansioner istället.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Man köpte ju Watch_Dogs för att man kunde hacka allt (fniss).


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Borde heta "Watch Out 2" istället......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Ballong:

Men blev inte Watch dogs en flopp? Eller har jag missuppfattat nåt?

Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av Ballong:

Men blev inte Watch dogs en flopp? Eller har jag missuppfattat nåt?

jo blev storflopp tvivlar tvåan lär förändra nåt direkt...

Sålde 10 miljoner ex så skulle inte kalla det en flopp.

I samma sits som Diablo 3. Överhypat spel som är medelmåttigt som bäst. Kört båda spelen igenom storyn och där tog båda spelen slut för resten är bara samma sak om och om igen.

Jag kommer nog köpa Watch Dogs 2 för att fortsätta med storyn. Kommer dock vänta tills man kan få tag på en collectors edition eller liknande för 200kr som med första spelet.

Det är klokt. Alla UbiSoft spel bör köpas på rea, man vet ju aldrig vad man får tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag hoppas på en fortsättning på Rayman Legends. Det är lätt ett av de plattformsspel jag haft roligast med. Nu, tre år senare, känns det inte alls osannolikt att de annonserar en uppföljare.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av gorman:

jag e glad för en uppföljare av watch dogs. Tyckte det var kul att spela. Men kommmer inte rockstar dit? GTA6?

Rock* sa tidigt att GTA V är det sista GTA spelet. De kommer att släppa expansioner istället.

dom säger så mycket. Money talks. Blizzard sa tex tidigt att det kommer bara 3 expansioner till world of warcraft ^^

Medlem

Jag hoppas att Watch_Dogs 2 i jämförelse med Watch_Dogs är vad Assassin's Creed 2 var i jämförelse med Assassin's Creed d.v.s. helt fantastiskt.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Ballong:

Men blev inte Watch dogs en flopp? Eller har jag missuppfattat nåt?

jo men det kostar Ubisoft mindre pengar än att skapa något nytt även om kon är död.

Medlem

Kan det inte bara bli 13 juni idag bara xd

12
Skriv svar