Ubisoft säljer billigt, strypt Rainbow Six: Siege i ett par veckor

Robot
Ubisoft säljer billigt, strypt Rainbow Six: Siege i ett par veckor

Tidsbegränsad försäljning för tålmodiga själar.

#rainbow-six-siege-2, #ubisoft


Medlem
Ubisoft säljer billigt, strypt Rainbow Six: Siege i ett par veckor

Är väl bra för de som inte är helt säkra, skall tipsa grannen om detta.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Köp! Bra spel...

Medlem

Så man måste betala mer av den fiktiva valutan för att kunna öppna upp en karaktär?

Det är inte så farligt för det priset.

Medlem
Medlem

Köp! Bra spel

Medlem

Jag slutade läsa ungefär vid "operatör"...

Medlem

Jag är riktigt sugen! Men blev tyvärr inte alls klokare på denna artikel än steam-sidan. Vad innebär detta i praktiken? Blir det hundratals timmar grind innan jag kan göra något roligt? Med rätt svar här så kan det nog bli ett köp i helgen.

Medlem
Skrivet av rosroborb:

Jag är riktigt sugen! Men blev tyvärr inte alls klokare på denna artikel än steam-sidan. Vad innebär detta i praktiken? Blir det hundratals timmar grind innan jag kan göra något roligt? Med rätt svar här så kan det nog bli ett köp i helgen.

Beror på om du vill betala eller inte. Om du gillar spelet och kan tänka dig att betala för det, så kan man göra det. Annars så får du göra precis som tidigare - spela för att tjäna in credits, fast för ett högre pris.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Är ju en fint spel att gå över till om man är less cs bland annat, bra mycket mer strategi i detta som gör spelet mycket roligare.

Medlem
Skrivet av rosroborb:

Jag är riktigt sugen! Men blev tyvärr inte alls klokare på denna artikel än steam-sidan. Vad innebär detta i praktiken? Blir det hundratals timmar grind innan jag kan göra något roligt? Med rätt svar här så kan det nog bli ett köp i helgen.

Du lär säkerligen få grinda lite, beror helt på. Du får olika summor crediter efter matcher med, vunna matcher ger dig mer och då beror det också på hur bra det gick för dig, samt råkar någon ha en booster så får du några procent extra credits där bara.

Medlem

ubisoft säljer billigt.. "ahh de blev uppköpta" rainbow si.. jaha äsh.
( http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20160602/vivendi-koper-game... )


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Eller så köper du hela spelet för cirka 300 kronor.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2696093

Medlem
Skrivet av Korken:

Jag slutade läsa ungefär vid "operatör"...

Är det begreppet som stör dig? http://jobb.forsvarsmakten.se/sv/vagen-in/befattningar/specia...

Medlem

Jag har typ 2 operatörer och då har jag betalat fullpris :S

Medlem

Jaha?


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av metro swe:

Jag har typ 2 operatörer och då har jag betalat fullpris :S

ja du måste ju köpa operatörer, du får ihop creds när du spelar som du kan köpa dom för. Inte så att standard operatörerna är dyra är bara blackbeard, valkyria och två andra som kostar mer. Dom får du om du köper seasonpass

Medlem

Lite osäker om jag ska köpa detta. Hur är det, måste man ha headset för att det ska funka bra att spela? Eller kan man samarbeta ändå?

Medlem
Skrivet av Johan:

Lite osäker om jag ska köpa detta. Hur är det, måste man ha headset för att det ska funka bra att spela? Eller kan man samarbeta ändå?

Headset är nog alltid att föredra i teambaserade spel. Men ska du bara köra casual så spelar det la ingen roll Kan ju bli irriterande att inte kunna hjälpa mates med info ^^

Medlem
Skrivet av Nunk:
Skrivet av Johan:

Lite osäker om jag ska köpa detta. Hur är det, måste man ha headset för att det ska funka bra att spela? Eller kan man samarbeta ändå?

Headset är nog alltid att föredra i teambaserade spel. Men ska du bara köra casual så spelar det la ingen roll Kan ju bli irriterande att inte kunna hjälpa mates med info ^^

Det jag tänkte var om det fanns något liknande BF där man kan spotta fiender och ge order även utan headset.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av metro swe:

Jag har typ 2 operatörer och då har jag betalat fullpris :S

ja du måste ju köpa operatörer, du får ihop creds när du spelar som du kan köpa dom för. Inte så att standard operatörerna är dyra är bara blackbeard, valkyria och två andra som kostar mer. Dom får du om du köper seasonpass

Ja jo det förstår jag! Men om man nu köper det här starter edition så får du tom 2st operatörer från start Det fick inte jag

Medlem
Skrivet av metro swe:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av metro swe:

Jag har typ 2 operatörer och då har jag betalat fullpris :S

ja du måste ju köpa operatörer, du får ihop creds när du spelar som du kan köpa dom för. Inte så att standard operatörerna är dyra är bara blackbeard, valkyria och två andra som kostar mer. Dom får du om du köper seasonpass

Ja jo det förstår jag! Men om man nu köper det här starter edition så får du tom 2st operatörer från start Det fick inte jag

ah okay nu hänger jag med. Ja det var märkligt

1
Skriv svar