Overwatch har redan 7 miljoner spelare

Robot
Overwatch har redan 7 miljoner spelare
Medlem
Overwatch har redan 7 miljoner spelare

Detta är på alla plattformar eller hur?

Medlem

Overwatch ger mig samma mysiga känsla som när man först började spela League of Legends för 6+ år sedan. (menar då inte att det är samma typ av spel) Känns bra att få vara en del av början av något enormt. Älskar spelet!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sille:

Detta är på alla plattformar eller hur?

Japp.


signatur
Medlem

Har spelat en del men tycker det känns helt hjärndött men får ge det en stund och hoppas att det blir roligare

Medlem
Skrivet av janssonn:

Har spelat en del men tycker det känns helt hjärndött men får ge det en stund och hoppas att det blir roligare

Ja gör det, blir mycket roligare när man lär sig strategi för dom olika banorna samt laguppsättning. Sedan är det ju inte alla som har ett gäng polare att lira med, men det höjer också.

Medlem

Någon förvånad? Det är Blizzard vi talar om här. <3


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hade själv gärna börjat spela overwatch men med kanonvädret vi fått dessa dagarna, och som vi längtat efter i flera månader, får helt enkelt blizzard vänta lite stund tills de får mina pengar.

Medlem

Overwatch har snott många timmar av mig bara på grund av att det finns så många spelstilar i spelet så man blir aldrig less. Jag gillar starkt att man själv kan dö av en svår kombo och sedan kontra denna kombo genom att byta till en gubbe som de inte kan hantera

Medlem

Wifus + tits + fps + ass + overpowered press x to win attacker + blizzard = 7 miljoner spelare.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Wifus + tits + fps + ass + overpowered press x to win attacker + blizzard = 7 miljoner spelare.

Press X to win? ... "I need healing!"?

Medlem
Skrivet av Stich:

Hade själv gärna börjat spela overwatch men med kanonvädret vi fått dessa dagarna, och som vi längtat efter i flera månader, får helt enkelt blizzard vänta lite stund tills de får mina pengar.

För dom bryr sig nog om dina pengar..

Medlem
Skrivet av PsyX:

Wifus + tits + fps + ass + overpowered press x to win attacker + blizzard = 7 miljoner spelare.

Du har inte testat, eller hur?

Avstängd

Finns ingen tid för detta nu när witcher expansionen kommit.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av Stich:

Hade själv gärna börjat spela overwatch men med kanonvädret vi fått dessa dagarna, och som vi längtat efter i flera månader, får helt enkelt blizzard vänta lite stund tills de får mina pengar.

För dom bryr sig nog om dina pengar..

Såklart gör dem det. För bryr de sig
inte om mina pengar bryr de sig inte om dina pengar och således inte heller någon annan - då hade det varit ett fiasko.

1
Skriv svar