Satanistisk knivmördare sabbar stämningen i Sherlock Holmes: The Devil's Daughter

Robot
Satanistisk knivmördare sabbar stämningen i Sherlock Holmes: The Devil's Daughter
FM-guru
F.d. Sisyr
Satanistisk knivmördare sabbar stämningen i Sherlock Holmes: The Devil's Daughter

Bra, ge mig mera! Tvärtemot underrubriken till artikeln tycker jag denna spelserie är bland de mysigaste som finns i dagsläget.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Bra, ge mig mera! Tvärtemot underrubriken till artikeln tycker jag denna spelserie är bland de mysigaste som finns i dagsläget.

Håller med! Spelar faktiskt fortfarande Sherlock Holmes: The Awakened då och då. Trots buggarna så är det ett otroligt stämningsfullt spel.

Medlem

Är spelen okej nu för tiden? Har köpt två stycken äldre av Frogwares Game och båda spelen har kraschat vid launch eller laggat hysteriskt, förhindrat en att använda musen etc.

Jag kommer ihåg att jag köpte ett lite modernare Sherlock Holmes, i och med att det jag spelade då (Jack the Ripper) var väldigt dåligt optimerad. Men, det spelet gick inte ens att boota, haha.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Är spelen okej nu för tiden? Har köpt två stycken äldre av Frogwares Game och båda spelen har kraschat vid launch eller laggat hysteriskt, förhindrat en att använda musen etc.

Jag kommer ihåg att jag köpte ett lite modernare Sherlock Holmes, i och med att det jag spelade då (Jack the Ripper) var väldigt dåligt optimerad. Men, det spelet gick inte ens att boota, haha.

Deras senaste Sherlock Holmes spel var riktigt bra, och fungerade bra förutom den dåliga optimeringen. :/

Medlem
Skrivet av Davisx3m:
Skrivet av Dreijer:

Är spelen okej nu för tiden? Har köpt två stycken äldre av Frogwares Game och båda spelen har kraschat vid launch eller laggat hysteriskt, förhindrat en att använda musen etc.

Jag kommer ihåg att jag köpte ett lite modernare Sherlock Holmes, i och med att det jag spelade då (Jack the Ripper) var väldigt dåligt optimerad. Men, det spelet gick inte ens att boota, haha.

Deras senaste Sherlock Holmes spel var riktigt bra, och fungerade bra förutom den dåliga optimeringen. :/

Det är likadant på Playstation 3. Vet inte om de har gjort spel till PS3 också, men där har man i snitt 15 FPS i något av deras titlar.

Medlem

Härligt! Deras senaste Holmes spel var grymt kul. Lite skumt när de ändrat utseendet och röst på Holmes själv, men det blir säkert bra

Medlem

Enda jag störde mig på i trailern var de stela och onaturliga ansiktsanimationerna, såg ut som något från 6-10 år sedan :<
(Med tanke på att t.ex. L.A. Noire släpptes 2011 så ska det ju uppenbarligen finnas bättre verktyg för att få verklighetstrogna ansiktsanimationer)


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Enda jag störde mig på i trailern var de stela och onaturliga ansiktsanimationerna, såg ut som något från 6-10 år sedan :<
(Med tanke på att t.ex. L.A. Noire släpptes 2011 så ska det ju uppenbarligen finnas bättre verktyg för att få verklighetstrogna ansiktsanimationer)

Det går inte att jämföra med L.A Noire. Röstskådespelet där, är unikt för ett spel.

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Dave Lister:

Enda jag störde mig på i trailern var de stela och onaturliga ansiktsanimationerna, såg ut som något från 6-10 år sedan :&lt;
(Med tanke på att t.ex. L.A. Noire släpptes 2011 så ska det ju uppenbarligen finnas bättre verktyg för att få verklighetstrogna ansiktsanimationer)

Det går inte att jämföra med L.A Noire. Röstskådespelet där, är unikt för ett spel.

Inte det jag gör heller, menar bara att ansiktsanimationerna i L.A. Noire visar att det går göra enormt mycket bättre sådana redan för 5 år sedan.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar