Svenska stjärnskottet Alicia Vikander spelade Tomb Raider i smyg när hon var liten

Robot
Svenska stjärnskottet Alicia Vikander spelade Tomb Raider i smyg när hon var liten
Medlem
Svenska stjärnskottet Alicia Vikander spelade Tomb Raider i smyg när hon var liten

Nu börjar den där reklammaskinen...

Jag hörde i förrgår att han som spelar Casey Jones i nya Turtles spelade Turtles på NES när han var liten.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Nu börjar den där reklammaskinen...

Jag hörde i förrgår att han som spelar Casey Jones i nya Turtles spelade Turtles på NES när han var liten.

Sweet!

Medlem

Har inte sett något med henne, men tror det här kan bli bra, hellre henne än någon Hollywood Amerikan. Och en norrman som regisserar, kan det här bli succé kanske?

Medlem
Skrivet av nils45:

Har inte sett något med henne, men tror det här kan bli bra, hellre henne än någon Hollywood Amerikan. Och en norrman som regisserar, kan det här bli succé kanske?

Då ska du se "Ex Machina". Riktigt bra film.

Skrivet av Vhaldemar:
Skrivet av nils45:

Har inte sett något med henne, men tror det här kan bli bra, hellre henne än någon Hollywood Amerikan. Och en norrman som regisserar, kan det här bli succé kanske?

Då ska du se "Ex Machina". Riktigt bra film.

Fantastiskt bra film. Hon och Apocalypse var amazing i den.

Medlem

Att kvalificera som en bra Lara Croft för man spelat något Tomb Raider spel när man var liten är väl att ta i?

On a serious note, projektet är i för tidigt stadie för att kunna förutspå flopp/succé. Med tanke på spelfilmshistoriken så tvivlar jag på att det här kommer bli en BRA film, men hoppas på att den blir åtminstånde okej.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Vhaldemar:
Skrivet av nils45:

Har inte sett något med henne, men tror det här kan bli bra, hellre henne än någon Hollywood Amerikan. Och en norrman som regisserar, kan det här bli succé kanske?

Då ska du se "Ex Machina". Riktigt bra film.

Håller med, hon är även riktigt bra i The Man From U.N.C.L.E.

Medlem

Blev nyfiken på The Wave då jag inte sett det, sen såg jag trailern, så nu kan man väl säga att jag sett det. Förbannade spoil alert!

Alicia är grym förresten, så det finns gott om hopp för Tomb Raider när hon spelar Lara.

Medlem

Det skulle vara mer trovärdigt om de valde någon som faktiskt har de fysiska egenskaperna som en http://www.stuntwomen.com/ men istället vill de bara ha ett "pretty face". Exempelvis Zoë Bell, Caity Lotz eller Chloe Bruce hade passat mycket bättre. Jag vill tänka på detta när jag hör om Lara Croft, inte en mager tjej som aldrig skulle klarat av detta utan en stunt kvinna: https://snipersnake.files.wordpress.com/2010/03/tomb_raider_l...

Medlem
Skrivet av Hajfena:

Det skulle vara mer trovärdigt om de valde någon som faktiskt har de fysiska egenskaperna som en http://www.stuntwomen.com/ men istället vill de bara ha ett "pretty face". Exempelvis Zoë Bell, Caity Lotz eller Chloe Bruce hade passat mycket bättre. Jag vill tänka på detta när jag hör om Lara Croft, inte en mager tjej som aldrig skulle klarat av detta utan en stunt kvinna: https://snipersnake.files.wordpress.com/2010/03/tomb_raider_l...

Knappast den typen av fysiska egenskaper som Lara Croft är känd för.
Mad sitt sexpack är Alicia Vikander mer vältränad än vad Lara Croft ser ut att vara i spelen, hon är dessutom ett stort namn och en väldigt duktig skådis med rätt utseende för rollen.

Medlem

Jag spelade Wonder boy i smyg när jag var liten! Det var ju bara hyrt över helgen.

Medlem
Skrivet av neohasse:

Undra hur många meter hon fått i sig när hon legat sig hela vägen upp till Hollywood. Första filmen hon gör så får hon en oskar, medans DiCaprio 23 år efter Gilbert Grape måste bli uppäten av en björn och släpa sig igenom världens segaste film för att vinna sin.

Totalt jävla överskattad.

Lite bitter att du måste kasta skit att hon legat runt? Lugna dig lite

Medlem
Skrivet av neohasse:

Undra hur många meter hon fått i sig när hon legat sig hela vägen upp till Hollywood. Första filmen hon gör så får hon en oskar, medans DiCaprio 23 år efter Gilbert Grape måste bli uppäten av en björn och släpa sig igenom världens segaste film för att vinna sin.

Totalt jävla överskattad.

De var ingen redig björn

Medlem
Skrivet av neohasse:

Undra hur många meter hon fått i sig när hon legat sig hela vägen upp till Hollywood. Första filmen hon gör så får hon en oskar, medans DiCaprio 23 år efter Gilbert Grape måste bli uppäten av en björn och släpa sig igenom världens segaste film för att vinna sin.

Totalt jävla överskattad.

KoP
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Nu börjar den där reklammaskinen...

Jag hörde i förrgår att han som spelar Casey Jones i nya Turtles spelade Turtles på NES när han var liten.

Och det är ju bara trevligt.

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av neohasse:

Undra hur många meter hon fått i sig när hon legat sig hela vägen upp till Hollywood. Första filmen hon gör så får hon en oskar, medans DiCaprio 23 år efter Gilbert Grape måste bli uppäten av en björn och släpa sig igenom världens segaste film för att vinna sin.

Totalt jävla överskattad.

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/131/351/eb6....

Sött. En meme. Som du dessutom var tvungen att redigera en gång för att få in. Talar ju tydligt vilket av dom du är

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Nu börjar den där reklammaskinen...

Jag hörde i förrgår att han som spelar Casey Jones i nya Turtles spelade Turtles på NES när han var liten.

Källa på det.

Skrivet av Javas:

Att kvalificera som en bra Lara Croft för man spelat något Tomb Raider spel när man var liten är väl att ta i?

Det är det väl ingen som sagt? Vad pratar du om?
Att man får roller när man är en sjukt bra skådespelerska är väl inget konstigt?

Skrivet av Hajfena:

Det skulle vara mer trovärdigt om de valde någon som faktiskt har de fysiska egenskaperna som en http://www.stuntwomen.com/ men istället vill de bara ha ett "pretty face". Exempelvis Zoë Bell, Caity Lotz eller Chloe Bruce hade passat mycket bättre. Jag vill tänka på detta när jag hör om Lara Croft, inte en mager tjej som aldrig skulle klarat av detta utan en stunt kvinna: https://snipersnake.files.wordpress.com/2010/03/tomb_raider_l...

Varför det? Lara Croft är ingen stuntkvinna. Sluta prata strunt. Har du ens spelat spelet?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av neohasse:

Sött. En meme. Som du dessutom var tvungen att redigera en gång för att få in. Talar ju tydligt vilket av dom du är

Du tror att kvinnor måste ligga sig upp i hierarkin att Leo vart uppäten av en riktig björn. En meme kändes som ett korrekt svar till en pajas som du.

Medlem
Skrivet av neohasse:

Undra hur många meter hon fått i sig när hon legat sig hela vägen upp till Hollywood.

Du låter bitter. Hur många meter du fått i dig utan att lyckas med din skådespelarkarriär?

Medlem

Snick-snack tror jag. PR-tricks

Medlem
Skrivet av Hajfena:

Det skulle vara mer trovärdigt om de valde någon som faktiskt har de fysiska egenskaperna som en http://www.stuntwomen.com/ men istället vill de bara ha ett "pretty face". Exempelvis Zoë Bell, Caity Lotz eller Chloe Bruce hade passat mycket bättre. Jag vill tänka på detta när jag hör om Lara Croft, inte en mager tjej som aldrig skulle klarat av detta utan en stunt kvinna: https://snipersnake.files.wordpress.com/2010/03/tomb_raider_l...

Jag förstår tankegången, men jag misstänker att hon (likt Alexander Skarsgård i Tarzan) kan "biffa till sig" inför rollen. En riktig stuntskådespelare kanske kan "skådespela" lika bra som t ex Arnold Schwarzenegger, men antagligen inte som en riktig skådespelare som Alicia Wikander.
Antar att allt beror på handlingen och vad som tar mest plats, skådespeleri eller action. Är det mest action hade jag nog hellre sett Gina Terrano som Lara.

Medlem
Skrivet av neohasse:

Undra hur många meter hon fått i sig när hon legat sig hela vägen upp till Hollywood. Första filmen hon gör så får hon en oskar, medans DiCaprio 23 år efter Gilbert Grape måste bli uppäten av en björn och släpa sig igenom världens segaste film för att vinna sin.

Totalt jävla överskattad.

Näe, men ett totalt jävla skämtinlägg däremot.
En Oscar går inte att jämföra med en guldklocka vid pensionen...som någon slags belöning för många år av "trogen tjänst". Varje år ställs en rad bidrag mot varandra, och dessa kan skilja i kvalité från år till år, vilket är anledningen till att man inte kan säga att Leo skulle haft en Oscar tidigare bara för att han är en jäkligt bra skådis.

Men jag antar att allt annat än min första menig i inlägget säger dig någonting.

Medlem
Skrivet av neohasse:

Undra hur många meter hon fått i sig när hon legat sig hela vägen upp till Hollywood. Första filmen hon gör så får hon en oskar, medans DiCaprio 23 år efter Gilbert Grape måste bli uppäten av en björn och släpa sig igenom världens segaste film för att vinna sin.

Totalt jävla överskattad.

Med tanke på att Alicia är uppväxt i ett hem präglat av vänstervärderingar, så känns det väldigt osannolikt att hon har knullat sig dit hon är nu.

Nä, stoppa upp det där inlägget någonstans.

Medlem

Jag tycker de skulle castat 4st män av blandad härkomst i stället. Det kan ju aldrig bli fel eller???


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av neohasse:

Undra hur många meter hon fått i sig när hon legat sig hela vägen upp till Hollywood. Första filmen hon gör så får hon en oskar, medans DiCaprio 23 år efter Gilbert Grape måste bli uppäten av en björn och släpa sig igenom världens segaste film för att vinna sin.

Totalt jävla överskattad.

Det har tagit DiCaprio 23 år att bli en bra skådis helt enkelt, han blev först känd som vacker fjortisgosse, inte för sin talang.

Medlem
Skrivet av neohasse:

Undra hur många meter hon fått i sig när hon legat sig hela vägen upp till Hollywood. Första filmen hon gör så får hon en oskar, medans DiCaprio 23 år efter Gilbert Grape måste bli uppäten av en björn och släpa sig igenom världens segaste film för att vinna sin.

Totalt jävla överskattad.

Så att när en kvinna når framgång så måste det vara för att hon legat sig fram till sin position? Det kan inte vara på grund av talang och egen förmåga?

Medlem

kan se mig att nya tomb raider filmen blir en gråtande lora craft medan hom massmördar folk för sedan blir sed som en hjälte med en guld ring

Medlem

Fel casting som vanligt F U Hollywood!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Fel casting som vanligt F U Hollywood!

Hollywood?

12
Skriv svar