Säljer mitt CS:Go inventory

Medlem
Säljer mitt CS:Go inventory

Är inte så aktiv i spelet längre då jag tänkte lägga tiden på annat. Därför vill jag eventuellt sälja av mina items till CS Go. Mest intressant är kanske min Bayonet Tiger Tooth FN samt min Ak47 Hydroponic MW.

http://steamcommunity.com/id/redruM_swe/inventory/

Är du intresserad av något så kan du skicka ett PM. Jag säljer inte om du har en VAC ban, trade ban, privat profil eller ett konto med låg lvl och lite spel.

#blogg


signatur

Burn in the light.

Inaktiv
Säljer mitt CS:Go inventory

Försökte sälja min kniv på FZ förut, blev mer trakasserad än vad jag fick erbjudanden.

Det jag kan säga själv angående att sälja items är att var jävligt försiktigt och byt inte över något innan du har fått pengarna, samt möt gärna upp personen när ni gör bytet. Han får helt enkelt ta sig hem till dig.

visste inte nes man fick sälja saker på fz


signatur

New life, New hope

Medlem

Finns ju köp/sälj forum så det vore konstigt om man inte fick det

Medlem
Skrivet av anon_187600:

Försökte sälja min kniv på FZ förut, blev mer trakasserad än vad jag fick erbjudanden.

Det jag kan säga själv angående att sälja items är att var jävligt försiktigt och byt inte över något innan du har fått pengarna, samt möt gärna upp personen när ni gör bytet. Han får helt enkelt ta sig hem till dig.

Varför är det problem med trading i steam? Jag håller inte på med detta själv förutom säljer bort alla trading cards och det har fungerat utmärkt, borde väl vara likadant med skins?

Inaktiv
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av Slevin:

Försökte sälja min kniv på FZ förut, blev mer trakasserad än vad jag fick erbjudanden.

Det jag kan säga själv angående att sälja items är att var jävligt försiktigt och byt inte över något innan du har fått pengarna, samt möt gärna upp personen när ni gör bytet. Han får helt enkelt ta sig hem till dig.

Varför är det problem med trading i steam? Jag håller inte på med detta själv förutom säljer bort alla trading cards och det har fungerat utmärkt, borde väl vara likadant med skins?

Problemet är att han troligtvis vill ha pengar i riktig valuta, det går inte att byta i steam. Utöver det fungerar trading i steam utmärkt. Men det är många som blir blåsta på föremål t.ex. genom paypal då man kan avbryta transaktionen.

Så köpare betalar en stor summa pengar för en dyr kniv. t.ex. 4.000:-
Säljaren byter över kniven.
Köparen kontaktar paypal säger att kontot blivit stulet eller liknande, paypal avbryter transaktionen.

1
Skriv svar