E3 2016 – massor av storspel på EA:s presentation

FM-guru
F.d. Sisyr
E3 2016 – massor av storspel på EA:s presentation

Är nog bara Andromeda som lockar mig.

Eventuellt också Titanfall 2, om man fått bukt med problemen ettan hade och behållt de intressanta delarna.

Medlem

Andromeda ska bli kul att se mer av.

Medlem

titanfall 2! yay

Medlem

Titanfall 2 och Andromeda är ju klart intressanta..


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Undrar om väntetiden tills att dom startar Titanfall 2 presentationen kommer vara lång...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Innebär det att nästa nhl släpps senare än vanligt eller släpps det som vanligt, fast med ignite som motor, och att de istället väntar med frostbite till nhl 18?

Medlem

Star Wars o Mass Effect. Mums!

Medlem
Skrivet av laban005:

Innebär det att nästa nhl släpps senare än vanligt eller släpps det som vanligt, fast med ignite som motor, och att de istället väntar med frostbite till nhl 18?

Vad är det som tyder på det menar du? Står nämligen ingenting om NHL i denna nyheten öht.
De har redan gått ut med releasedatum för NHL17 och det kommer inte att senareläggas.

Ambassadör
Xbox

Mest skit. Mass Effect är det enda att se fram emot.


signatur

Jump in.

Medlem

Ny BF1 teaser

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av laban005:

Innebär det att nästa nhl släpps senare än vanligt eller släpps det som vanligt, fast med ignite som motor, och att de istället väntar med frostbite till nhl 18?

Vad är det som tyder på det menar du? Står nämligen ingenting om NHL i denna nyheten öht.
De har redan gått ut med releasedatum för NHL17 och det kommer inte att senareläggas.

Tänkte att det sägs överallt att fifa blir det första av sportspelen med frostbite (förutom golf förra året) men nhl släpps alltid 2-3 veckor före fifa. Då antar jag att det blir ignite för nhl i år.

Medlem

Andromeda och Madden 17 ser jag mest fram emot


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Om uppföljaren till Star Wars: Battlefront innehåller någon sorts Single/Coop-Kampanj, då kan det bli intressant, men är det bara samma som tidigare så blir det att stå över, trots att jag älskar Star Wars.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Tycker Dead Space (4) lyser med sin frånvaro.

Skribent
Skrivet av laban005:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av laban005:

Innebär det att nästa nhl släpps senare än vanligt eller släpps det som vanligt, fast med ignite som motor, och att de istället väntar med frostbite till nhl 18?

Vad är det som tyder på det menar du? Står nämligen ingenting om NHL i denna nyheten öht.
De har redan gått ut med releasedatum för NHL17 och det kommer inte att senareläggas.

Tänkte att det sägs överallt att fifa blir det första av sportspelen med frostbite (förutom golf förra året) men nhl släpps alltid 2-3 veckor före fifa. Då antar jag att det blir ignite för nhl i år.

Av det jag sett på nätet så verkar det som att NHL 17 kör vidare i Ignite, och att Frostbite-debuten blir i NHL 18. Dock andrahandskällor och jag hittar inget officiellt, så bäst är nog att hålla ögon och öron öppna under presentationen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Ny Star Wars titel i 3rd person? Ja tack

Medlem
Skrivet av soundchaser:

Tycker Dead Space (4) lyser med sin frånvaro.

Fy fan va jag vill ha det! Lär väl inte hända (än) tyvärr. Abstinensen och desperationen är så stor att jag t o m skulle kunna tänka mig dead space 1-3 remastered.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av laban005:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av laban005:

Innebär det att nästa nhl släpps senare än vanligt eller släpps det som vanligt, fast med ignite som motor, och att de istället väntar med frostbite till nhl 18?

Vad är det som tyder på det menar du? Står nämligen ingenting om NHL i denna nyheten öht.
De har redan gått ut med releasedatum för NHL17 och det kommer inte att senareläggas.

Tänkte att det sägs överallt att fifa blir det första av sportspelen med frostbite (förutom golf förra året) men nhl släpps alltid 2-3 veckor före fifa. Då antar jag att det blir ignite för nhl i år.

Av det jag sett på nätet så verkar det som att NHL 17 kör vidare i Ignite, och att Frostbite-debuten blir i NHL 18. Dock andrahandskällor och jag hittar inget officiellt, så bäst är nog att hålla ögon och öron öppna under presentationen.

Ja jag googlade lite efter mitt förra inlägg och kom fram till samma slutsats. Blir intressant att se på vilket sätt frostbite kan förändra fifa 17 till att börja med iaf.

Medlem

"Battlefield 1" är ett dåligt skämt (BF call of duties vore en mer passande titel), Titanfall 2 är en uppföljare till ett mediokert spel,
Andromeda är det enda spelet EA har att visa upp, det enda "nya" spelet. Utbudet av spel blir sämre varje år,, eller blir jag mer cynisk för varje år som går?.. I'm getting old..

Medlem

endast titanfall 2 som är tilltalande för mig, hade riktigt roligt i första, synd att det tappat så många spelare :/

Medlem

Gillade Titanfall så ser fram emot en uppföljare. Alltid kul med snabb action. BF1 ska bli väldigt intressant. Har stora förhoppningar.

1
Skriv svar