I morgon rycks täckelsen av Watch Dogs 2

Robot
I morgon rycks täckelsen av Watch Dogs 2

Inte för att skillade hackare behöver vänta till i morgon.

#watch-dogs, #ubisoft, #watch-dogs-2, #assassins-creed-empire


Medlem
I morgon rycks täckelsen av Watch Dogs 2

har aldrig och kommer mest troligt aldrig att bli hypad över ett ubisoftspel

Medlem

Ubisoft har riktigt trevliga idéer för sina spel, brukar oftast se fram emot deras spel mest, förutom far cry.

Watch Dogs har ett riktigt bra IP, och jag hoppas det blir samma hopp i kvalité som mellan AC1 och AC2.

Medlem

"Det här är vad vi ger er:"

"Det här är vad ni fick:"


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Kul med nya spel som man sen köper på REA


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

De får dra till med något extraordinärt om jag ska finna en gnutta av intresse för detta.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Watch Dogs har ett riktigt bra IP, och jag hoppas det blir samma hopp i kvalité som mellan AC1 och AC2.

Hoppas på samma. AC1 var ju genrepet som inte riktigt träffade rätt, men Ezio-trilogin som följde är bland mina all time favoritspel.
Så ska bli kul se vad de hittar på.

Medlem

Hur stor är chansen att de visar en gameplay trailer med grafik de inte kan leverera?

Medlem

Inget som intresserar mig. De lär ändå inte leverera det som de lovar, och glöm inte bort GAMESTOP pre-order versionerna med "Blackhat version, med en faktiskt svart hat som medföljer" haha

Medlem

Vet inte varför utvecklarna dillade om att WD var ett alternativ till GTA 5. Spelet tog sig på för stort allvar och blev tråkigt. Miljön och bilarna påminde för mycket om miljöer samt bilkörning i Driver San Francisco. Blir nog ännu värre med 2: an då det också ska utspela sig i San Francisco med upphottad motor.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar