Klart – releasedatumet för Fifa 17 spikat

Robot
Klart – releasedatumet för Fifa 17 spikat
Medlem
Klart – releasedatumet för Fifa 17 spikat

Fifaen! Lika intressant som en näve jummen grus


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem
Skrivet av MrSandman:

Fifaen! Lika intressant som en näve jummen grus

Ja du, för en fotbollsfanatiker (som mig) så är nya FIFA faktiskt intressant varje år. Samlas ett gäng, dricka öl och spela FIFA är förjäkla roligt

"Samma sak varje år" kan väl stämma till mycket, men nu är det ju bland annat ny grafikmotor i Frostbite. Skall ärligt bli riktigt kul att se hur det blir.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Rätt tröttsamt med med dessa trailrar där man till störst del använder sig av filmat material och inte där man visar upp själva spelet.

Är väl helt i linje med att bygga upp hype antar jag.

Medlem
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av MrSandman:

Fifaen! Lika intressant som en näve jummen grus

Ja du, för en fotbollsfanatiker (som mig) så är nya FIFA faktiskt intressant varje år. Samlas ett gäng, dricka öl och spela FIFA är förjäkla roligt

"Samma sak varje år" kan väl stämma till mycket, men nu är det ju bland annat ny grafikmotor i Frostbite. Skall ärligt bli riktigt kul att se hur det blir.

Kan inte annat en att hålla med! Se grabbarna grina efter en förlorad turnering!

Avstängd

Om man säger så här. Folk har generelt mer speltid med FIFA än med Witcher. Har spelat FIFA mer detta år än både Division och Witcher.


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

Och även Zlatan spelar FIFA. Gå och lägg er spelnördar.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Om dom slänger in zombies + monster och man kan slakta varandra som mutant hockey league då blir det ett köp
Aldrig haft roligare på ett sport spel som klassiska Mutant Hockey league


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

1
Skriv svar