E3 2016 – shooters och rollspel på Bethesdas presentation

Medlem
E3 2016 – shooters och rollspel på Bethesdas presentation

Håller tummarna för skyrim remastered B-)

Medlem
Skrivet av VeZZLaN88:

Håller tummarna för skyrim remastered B-)

håller med, skyrim är jävligt mysigt i att bara rida runt med häst och kolla in omgivningarna och alla dungeons

Medlem
Skrivet av VeZZLaN88:

Håller tummarna för skyrim remastered B-)

Skyrim ser ju redan mediokert ut och bethesda ligger väl inte i framkant grafiskt nu heller. Om de nu ska lägga tid på remakes av elders scrolls hoppas jag de gör Morrowind istället! Bra skit!

Medlem

Gissar på att TES går ett Warcraft öde till mötes.
Dvs ingen ny del som konkurrerar mot MMO:t i samma värld.

Medlem
Skrivet av rosroborb:
Skrivet av VeZZLaN88:

Håller tummarna för skyrim remastered B-)

Skyrim ser ju redan mediokert ut och bethesda ligger väl inte i framkant grafiskt nu heller. Om de nu ska lägga tid på remakes av elders scrolls hoppas jag de gör Morrowind istället! Bra skit!

Jag är dendära tragiska stackaren som inte kom in i Elder Scrolls förrän Skyrim, susar bara i kupan när nån nämner morrowind

Jo grafiskt sett har man nog inte så mycket att hoppas på grafiskt sett, jag menar, fallout 4 knäckte nog inga grafikkort direkt XD

Ambassadör
Xbox

Hellre en remake på Morrowind! Elder Scrolls VI hade ju inte gjort ont heller.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag hoppas på nytt elder scrolls eller wolfenstein Vet inte hur det ser ut med rättigheterna på fallout tactics men en uppföljare i samma typ av stil skulle va riktigt coolt.

Medlem

wolfenstein med multiplayer pix

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Jag hoppas på nytt elder scrolls eller wolfenstein Vet inte hur det ser ut med rättigheterna på fallout tactics men en uppföljare i samma typ av stil skulle va riktigt coolt.

skulle faktiskt föredra ett nytt the elder scrolls, myskänsla som satan när man spelar dom

Medlem
Skrivet av anon_165499:

det är lätt att snacka på E3. frågan är vilka som kan hålla vad de säger. för Fallout 4 var sjukt kasst om jag ska vara ärlig

Jag älskade Fallout 3. Ett av mina favorit spel. Men Fallout 4 inte så mycket. Det är något som saknas. Som t.ex Mystiska ställen med unika questlines, Sen har vi en linjär story som man blir intvingad i och för mycket fokus på Settelements och att bygga upp en bas.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

TES VI, tack så mycket.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Earthscum:
Skrivet av Timosaki:

det är lätt att snacka på E3. frågan är vilka som kan hålla vad de säger. för Fallout 4 var sjukt kasst om jag ska vara ärlig

Jag älskade Fallout 3. Ett av mina favorit spel. Men Fallout 4 inte så mycket. Det är något som saknas. Som t.ex Mystiska ställen med unika questlines, Sen har vi en linjär story som man blir intvingad i och för mycket fokus på Settelements och att bygga upp en bas.

Håller med dig på alla punkter, finns platser som ser fruktansvärt coola ut i Fallout 4. Men så fort man kollat runt lite i den där mystiska bunkern man hittat så visar det sig att, jahopp här nere fanns det inget annat "Ghouls" och nån kista precis som på de 25 tidigare ställena jag vart på.

Inaktiv
Skrivet av Earthscum:
Skrivet av Timosaki:

det är lätt att snacka på E3. frågan är vilka som kan hålla vad de säger. för Fallout 4 var sjukt kasst om jag ska vara ärlig

Jag älskade Fallout 3. Ett av mina favorit spel. Men Fallout 4 inte så mycket. Det är något som saknas. Som t.ex Mystiska ställen med unika questlines, Sen har vi en linjär story som man blir intvingad i och för mycket fokus på Settelements och att bygga upp en bas.

Jag tycker inte man blev tvingad till så mycket Settlements även om det märktes att dom ville att man gärna skulle pyssla med det så gick det bra att i stort sett strunta i att bygga.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Voorhees:

Jag hoppas på nytt elder scrolls eller wolfenstein Vet inte hur det ser ut med rättigheterna på fallout tactics men en uppföljare i samma typ av stil skulle va riktigt coolt.

skulle faktiskt föredra ett nytt the elder scrolls, myskänsla som satan när man spelar dom

Ja det är skönt att gräva ner sig helt i flera timmar. Blir nog att dra igång skyrim igen nu.

Medlem

Ett "Skyrim" med modstöd vore väl rätt härligt, nu när de har bevisat att det går i "Fallout 4"


signatur

War, War never changes...

Inaktiv
Skrivet av Tarotikum:

Ett "Skyrim" med modstöd vore väl rätt härligt, nu när de har bevisat att det går i "Fallout 4"

Ett Skyrim med modstöd på konsol eller vad menar du? Det är väl inge fel på modstödet på PC?

Medlem

Vad tror du själv? Naturligtvis menar jag konsol


signatur

War, War never changes...

1
Skriv svar