Xcom 2 invaderar konsoler i höst

Robot
Medlem
Xcom 2 invaderar konsoler i höst

Rejoice konsolägare. Ett av årets bästa spel utan tvekan!

Releasehästryttare
Skrivet av waeress:

Rejoice konsolägare. Ett av årets bästa spel utan tvekan!

Skojar du eller ? Det va ju en sån buggig sörja jag gav upp efter ett par uppdrag ..

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av waeress:

Rejoice konsolägare. Ett av årets bästa spel utan tvekan!

Skojar du eller ? Det va ju en sån buggig sörja jag gav upp efter ett par uppdrag ..

Nej, jag skojar inte. Stötte på några buggar vid release men inget stort eller ovanligt.
Buggar får mig sällan att sluta gilla spel om dom inte är verkligen gamebreaking eller på annat sätt förstör hela upplevelsen.
Inget av det upplevde jag i Xcom 2.

Medlem

gött mos, blir till att testa denna på ps4:an då.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av waeress:

Rejoice konsolägare. Ett av årets bästa spel utan tvekan!

Skojar du eller ? Det va ju en sån buggig sörja jag gav upp efter ett par uppdrag ..

Jag stötte heller knappt på några buggar efter release. Gör ett försök igen tycker jag, nu när det ändå är patchat. Det är det värt

Medlem
Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av waeress:

Rejoice konsolägare. Ett av årets bästa spel utan tvekan!

Skojar du eller ? Det va ju en sån buggig sörja jag gav upp efter ett par uppdrag ..

Mmm jag hade också problem med buggisar. Men de har ju löst de mesta buggarna nu så på konsol BÖR inte samma buggar dyka upp igen, men man vet aldrig

Ett problem jag hade med spelet var att det var så långsamt när du tryckte "next turn". Onödigt många animationer som tog alldeles för lång tid i ett spel som redan har ett lågt tempo (provade modden som gjorde detta snabbare m en tyckte fortfarande det var för långsamt). Dock är det jävligt roligt jag inser att jag konstigt nog hade mycket mer tålamod med spel när jag var grabb för då satt jag timme efter timme med såna uppdrag i UFO Enemy Unknown och Terror from the deep. Sparade och loadade om någon viktig gubbe dog


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Hoppas de släpper officiellt stöd för handkontroller på PC då med så man slipper använda ett tredje parts program. Kontroll till det första XCOM fungerade utmärkt och förstod aldrig varför de slopade det till 2'an. Inte alla som gillar/har en Steam kontroller.

Medlem
Skrivet av GizZm086:

Hoppas de släpper officiellt stöd för handkontroller på PC då med så man slipper använda ett tredje parts program. Kontroll till det första XCOM fungerade utmärkt och förstod aldrig varför de slopade det till 2'an. Inte alla som gillar/har en Steam kontroller.

Precis vad jag väntar på. Skulle inte förvåna mig om de inte bryr sig om det. Men då kommer jag heller inte köpa spelet. Någonsin.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

1
Skriv svar