Spel och Samlarfigurer

Medlem
Spel och Samlarfigurer

Jag har inte dött, fast det känns så ibland. Jag har jobbat en del och sedan fick jag lång ledigt. Då passade jag på att tok köra Witcher 3. Så hunnit en bit, dock inte kommit upp i den level man behöver för Blood and Wine. Men jag njuter utav att få spela det igen och komma tillbaka till Geralt.

Sedan har jag hunnit pröva på det nya TMNT spelet, det var tyvärr ingen höjdare. Jag hade sett fram emot spelet och det såg väldigt bra ut. Dess värre var det de enda det gjorde. Det hade väldigt tråkigt gameplay och var innehållslöst. Men det jag uppskattade var boss fighterna, de var väldigt genomtänkta.

Jag har även hunnit spela lite Fire Emblem, det var väldigt roande. Det är första gången jag spelat något utav dessa spel och blev glatt överraskad. Jag inhandlade Fates versionen så man fick allting till. Så ska bli intressant och se hur storyn vidareutvecklas.

Hunnit spela Assasins creed syndicate med, det är som det alltid har varit. Fast nu i England och i en tid som jag tycker är intressant. Så det ska jag fortsätta spela på, efter jag klarat Witcher 3.

Sedan har jag handlat fyra nya pop figurer, dessa kommer göra mig fattig. Det är tre st figurer ifrån Sesame street och en special version av Dogmeat ifrån Fallout 4.

Den jag mest sett fram emot är dock min nya Black Panther staty ifrån Kotobukiya, denna bjässe är så välgjord att jag får tårar. De släpptes bara 3000 stycken. Så är glad att jag fick en utav dessa, då jag hade ångrat mig djupt om jag inte fick den, efter att fått se den i verklighet.

[ia=1304522; medium]

Sedan förhandsbokade jag Kirby planet robot, med Amiibo, det ser väldigt mysigt ut.
Mirrors edge är ju väldigt nära med och fast de ljumma betygen, så brinner mitt hjärta efter att få själv kunna spela det.

Har även köpt mig en 4k- monitor ifrån Asus, Så nu har jag Ögongodis hela dagarna

#blogg

Spel och Samlarfigurer

Vilken variant på ASUS är det du har?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Vilken variant på ASUS är det du har?

Köpte ASUS PB287Q ^^

1
Skriv svar