Lead and Gold får dedikerade servrar

Medlem
Lead and Gold får dedikerade servrar

Då släppte man alltsp spelet innan det var klart. Ser fortfarande ingen anledning till att spela en dålig kopia så jag håller mig nog till TF2.

Medlem

Äntligen!

Varit värdelöst att inte ha några dedikerade servrar. Sällan kunnat spelat mer än en halv match i taget.

Ska bli roligt att kunna spela det lite mer. TF2 är riktigt skoj, men tycker spelen är tillräckligt olika för att jag ska spela båda. Har dessutom tröttnat lite på TF2, var ett tag sedan det kom någon ny bana nu.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Då släppte man alltsp spelet innan det var klart. Ser fortfarande ingen anledning till att spela en dålig kopia så jag håller mig nog till TF2.

Det är alltså en TF2 kopia för att det är klassbaserat? Har du en aning om hur spelet fungerar? Sluta yra.

Medlem

aaah, men då kanske man ska prova spelet igen. köpte det alldeles för tidigt utan att ha provat det och blev missnöjd med alla warpande fiender och annat strul hos de odedikerade hostsen
Få se om det blir roligare nu (Fast det lär inte slå TF2)

Medlem

Har skjutit upp köpet, men det kanske är dags nu då.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

kebbe kikar ut ur trollskogen igen?

Om man ser det som att spelet inte var klart när det släpptes så är det iaf. en lättnad att det första DLC:t inte kostar pengar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av kebbe:

Då släppte man alltsp spelet innan det var klart. Ser fortfarande ingen anledning till att spela en dålig kopia så jag håller mig nog till TF2.

Det är alltså en TF2 kopia för att det är klassbaserat?

Klart... TF2 var ju själv bara en dålig Battlefield kopia.

Medlem

Det känns tyvärr fortfarande som det är beta dock. Serverbläddraren fungerar inte så bra, det är chansartat om man lyckas ansluta. Respawnmekanismen är inte riktigt bra heller. Samt onödigt krångligt att byta klass innan man respawnar om man råkar klicka bort rutan vilket händer för ofta.

Många småfel som inte borde vara så svåra att fixa. Dock glömmer man ofta problemen när man väl gett sig in i stridens hetta. Spelet är snyggt både när det gäller miljöerna och karaktärerna. Hoppas de fixar de andra problemen också så blir det nog riktigt trevligt att spela.

1
Skriv svar