Injustice 2 utannonserat – superhjältar spöar varandra i första trailern

Robot
Injustice 2 utannonserat – superhjältar spöar varandra i första trailern
Medlem
Injustice 2 utannonserat – superhjältar spöar varandra i första trailern

Ser sjysst ut, men jag har så svårt för Superman i sådana här sammanhang. Jag menar, snubben är ju oövervinnlig, och skulle slå hål i Flash i en tvekamp. Batman skulle ju dessutom få stryk jämt, då han är en detektiv i spandex...ja med undantag av Jokern då, som inte är något annat än elak. Nåja

Medlem

Lockade inte direkt..

Gnällkuk

Fett tung trailer! Gillade ettan, spelades en hel del med polaren i soffan (även om jag sög röv på det *sadface*). Ser fram emot detta. Vem vet, kanske har lika mkt flax och får det gratis med ps+ igen?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

De lär ju inte släppas på PC med tanke på hur mycket skit WB har fått för Arkham Knight och MKX.

Medlem

Gillar att det är Bryan Cranston (Walter White i Breaking Bad) som har voiceovern.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem
Skrivet av Ender:

Ser sjysst ut, men jag har så svårt för Superman i sådana här sammanhang. Jag menar, snubben är ju oövervinnlig, och skulle slå hål i Flash i en tvekamp. Batman skulle ju dessutom få stryk jämt, då han är en detektiv i spandex...ja med undantag av Jokern då, som inte är något annat än elak. Nåja

Kryptonit:P

Nejmen jag håller med,varför försöker dom ens när dom vet att han inte kan dö:P

Medlem
Skrivet av TwiZtah:

De lär ju inte släppas på PC med tanke på hur mycket skit WB har fått för Arkham Knight och MKX.

Trist bara att så många gnäller på NRS, som inte kan göra något åt det. :/ Big Corp Inc är det som gäller.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av Robez:
Skrivet av Ender:

Ser sjysst ut, men jag har så svårt för Superman i sådana här sammanhang. Jag menar, snubben är ju oövervinnlig, och skulle slå hål i Flash i en tvekamp. Batman skulle ju dessutom få stryk jämt, då han är en detektiv i spandex...ja med undantag av Jokern då, som inte är något annat än elak. Nåja

Kryptonit:P

Nejmen jag håller med,varför försöker dom ens när dom vet att han inte kan dö:P

Har ni sett filmen Batman vs superman eller?

Medlem
Skrivet av Stuff:
Skrivet av Robez:
Skrivet av Ender:

Ser sjysst ut, men jag har så svårt för Superman i sådana här sammanhang. Jag menar, snubben är ju oövervinnlig, och skulle slå hål i Flash i en tvekamp. Batman skulle ju dessutom få stryk jämt, då han är en detektiv i spandex...ja med undantag av Jokern då, som inte är något annat än elak. Nåja

Kryptonit:P

Nejmen jag håller med,varför försöker dom ens när dom vet att han inte kan dö:P

Har ni sett filmen Batman vs superman eller?

Noobs, har ni inte läst "Superman vs Muhammad Ali?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Superman_vs._Muhammad_Ali

Medlem

Tanke på riktigt risiga WB och NetherRealm är på senaste med sina utvecklade spel och PC versioner kommer inget öre slängas åt deras håll.

1
Skriv svar