Andra kvartalets bästa spel

Inaktiv
Andra kvartalets bästa spel

Alan Wake, RDR och Singularity, alla tre otroligt bra spel

Demon Souls verkar vara det enda bra på den listan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

"I en tid när allt förenklas, snuttifieras och anpassas för den stora massan så behövde vi verkligen det här för att inte glömma vad gaming egentligen handlar om."

Klockrent skrivet.

Avstängd

Bilden för Lost Planet 2, som ni har lagt upp...

Varför är Marcus Fenix på bilden? Jag trodde han bara var med i Gears of War

Medlem

Härligt skrivet, och håller helt med (för en gångs skull?) i de tre bästa spelen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Dutti bastian!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Najs lista. Kan dom inte säga att jag spelat ett enda ett av dom spelen på den men ett par kommer det nog att bli när pengarna börjar rulla in igen ;P


signatur

Submission is for the weak

Medlem

HoN är nice har spelat den sen stängd beta och spelar en annars så är det bara deamon soul som intreserar mig har tuvär inget ps3 :'( pc port plz


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av whistler2k4:

Bilden för Lost Planet 2, som ni har lagt upp...

Varför är Marcus Fenix på bilden? Jag trodde han bara var med i Gears of War

har för mig att marcus fenix och albert wesker var spelbara karaktärer i lost planet 2.

Medlem
Skrivet av McBeaver:
Skrivet av whistler2k4:

Bilden för Lost Planet 2, som ni har lagt upp...

Varför är Marcus Fenix på bilden? Jag trodde han bara var med i Gears of War

har för mig att marcus fenix och albert wesker var spelbara karaktärer i lost planet 2.

Multiplayerskins,mojs, typ. Kolla igenom speldatabasen för det, jag skrev en nyhet om det för en herrans lång tid sedan.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Tur man inte förlitar sig på vare sig betyg eller FZ's personliga erfarenheter av spelen, för den där listan sög ju ordentligt.

Medlem
Skrivet av Segas:

Tur man inte förlitar sig på vare sig betyg eller FZ's personliga erfarenheter av spelen, för den där listan sög ju ordentligt.

Som sagt... det är FZ's åsikter det där.

Antingen så håller man med eller så gör man det inte, möjligen delvis kanske.

Medlem

Red Dead Redemption, Demon Souls, 3D Dot Game Heroes, MGS Peace Walker och Alan Wake var det som var bra i listan.

Dock tycker jag det är synd att Modnation Racers inte nämns då det är en klockren go kart spel med djup.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Många bra spel på listan. Har inte spelat alla men Red dead, Singularity, Alan wake, Demon souls och Lost planet 2 gillade jag skarpt och jag kan tänka mig att Super mario galaxy 2 är bra det med.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

det var en gång en gammal fisk.

IIInge pc demo -- oj då vi sålde visst mindre enheter.

tack.

smör i blöjan- mmmmm

Medlem

Red Dead Redemption och Super Mario Galaxy 2 har väl varit de största spelen som kommit under det här kvartalet. Och Singularity verkar ju vara rätt sjyst.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av redmac:

Dock tycker jag det är synd att Modnation Racers inte nämns då det är en klockren go kart spel med djup. ett PS3-exklusivt spel.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Trodde faktiskt att blur skulle hamna på listan, tji fick jag.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Zelaxe (Bannad):
Skrivet av redmac:

Dock tycker jag det är synd att Modnation Racers inte nämns då det är en klockren go kart spel med djup. ett PS3-exklusivt spel.

Oh I see what you did there.

Tehe.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Nu när det är sommartorka på releaselistan så kan man bli lite hardcore, och vad passar bättre än att drilla, skruva och jonglera med de tre bästa spelen på listan? 120 (240) stjärnor rikare, otaligt antal själar och flertalet combos senare kommer jag att ha gott om mod och lust att ge mig på höstens och vinterns alla släpp;)


signatur

Life is a game, live it double up!

Medlem
Skrivet av Zelaxe (Bannad):
Skrivet av redmac:

Dock tycker jag det är synd att Modnation Racers inte nämns då det är en klockren go kart spel med djup. ett PS3-exklusivt spel.

Tyvärr så är du ute och cyklar. Finns betydligt mer att göra i Modnation racers än i hela mario kart serien. Sluta upp!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar