Det blir inget DVR till Xbox One

Robot
Medlem
Det blir inget DVR till Xbox One

De e godt! Meget bra!

Finns så många andra apparater som löser den biffen enklare. Jag skulle inte heller vilja ha ett laggande spel bara för att maskinen spelar in. I så fall hade de fått använda en separat processor som inte påverkar spelandet.

Medlem

Mycket som ändrats med XBOX one sen den presenterades första gången.
snart skrotar dom hela maskinen också för ny hårdvara, ett snesteg månne?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

KoP
Medlem

Ingen lider nog av bortfallet av dvr.

Medlem

Braaaaaa!!!! Bort med skiten bara! Förövrigt så var ju föregående chef helt hopplös på samtliga plan.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Kan man göra annat än att spela på Xbox One?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Ambassadör
Xbox

Vem fan kollar på tablå-tv 2016?


signatur

Jump in.

Medlem

fans? borde de inte säga customers??


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Det har hänt lite sedan det här


signatur

Welcome to the Manglerdome

jbx
Medlem

Men det är uppenbart försent eftersom konkurrenten ligger tok-långt före. Synd att dom fatta de flera år för sent (satsa enbart på gaming)...


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Medlem
Skrivet av warh0g:

Det har hänt lite sedan det här

https://www.youtube.com/embed/KbWgUO-Rqcw

Herregud så arg o besviken jag var fram till sonykonferensen den kvällen, dagen efter såldes min xbox 360 o ps4 förbokades. Nu har jag skaffat nya xbox också i efterhand men fan vad de måste ha tappat pga alla de felbeslut som de ändå backat på nu. Inte konstigt att den skämtsamt kallas xbox 180 ibland. Pinsamt med facit i hand när man ser den här snabbgenomgången av deras konferens några år senare.

KoP
Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Kan man göra annat än att spela på Xbox One?

Ja. Hyra film, Netflix, , YouTube, ViaPlay, CMore, HBO Nordic, SF Anytime, Quello concerts, Live Arena, GoPro channel, Eurosport, Crunchyroll, UFC, Surfa, spara och editera gameplay vids och ta screenshots, Skypa, strema/kolla på Twitch, lyssna på musik plus ett bunt förströelse appar till.

Så jo det finns annat att göra om man är less på att spela för tillfället.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Mycket som ändrats med XBOX one sen den presenterades första gången.
snart skrotar dom hela maskinen också för ny hårdvara, ett snesteg månne?

Sony ska ju släppa Playstation 4.5 i år eller nästa år, då måste ju ps4 vara ett snesteg eftersom dom så snart släpper en upphottad maskin.
Nu vet man ju att detta beror på Sonys VR enhet, ps4an mäktar ju inte med den,
men man undrar ju hur många ps4 ägare som vill köra Sonys VR som nu måste inverstera i ps4.5 och och VR enheten när dom sitter med en rätt så nyligen inköpt ps4 blir speciellt glada.

För en ps4.5 kommer ligga på säkert 4000, och vr enheten minst 3000, och så sitter någonn på en nyköpt ps4 som man lagt ut 3000 på som redan blivit passe´.
kul för dom.

Medlem
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av Molotov:

Mycket som ändrats med XBOX one sen den presenterades första gången.
snart skrotar dom hela maskinen också för ny hårdvara, ett snesteg månne?

Sony ska ju släppa Playstation 4.5 i år eller nästa år, då måste ju ps4 vara ett snesteg eftersom dom så snart släpper en upphottad maskin.
Nu vet man ju att detta beror på Sonys VR enhet, ps4an mäktar ju inte med den,
men man undrar ju hur många ps4 ägare som vill köra Sonys VR som nu måste inverstera i ps4.5 och och VR enheten när dom sitter med en rätt så nyligen inköpt ps4 blir speciellt glada.

För en ps4.5 kommer ligga på säkert 4000, och vr enheten minst 3000, och så sitter någonn på en nyköpt ps4 som man lagt ut 3000 på som redan blivit passe´.
kul för dom.

Ja man kan väll säga massor av saker om dagens konsoler hur fel det mesta blev men jag tänker mer på hur XBOne presenterades först, en maskin i "andra hand" avsedd för gaming nästan.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar