Här ser du EA:s presentation – gameplay från Battlefield 1 och mycket mer!

Robot
Här ser du EA:s presentation – gameplay från Battlefield 1 och mycket mer!
Medlem
Här ser du EA:s presentation – gameplay från Battlefield 1 och mycket mer!

Mass Effect Andromeda, hoppas på något häftigt nu då!

Medlem

Men vafan. Trodde redan det fanns gameplay ute nu, eftersom titeln löd "här ser du"

:/

Medlem

Oh nice! Hade fått för mig det skulle vara typ 04:00 svensk tid av nån anledning. Nu blir det inte lika jobbigt!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Men vafan. Trodde redan det fanns gameplay ute nu, eftersom titeln löd "här ser du"

:/

Typiskt journalister vettu, till och med FZ redaktionen kan få journalistfingrar och skriva missledande rubriker!


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Skribent
Skrivet av Chassimannen:
Skrivet av totte1015:

Men vafan. Trodde redan det fanns gameplay ute nu, eftersom titeln löd "här ser du"

:/

Typiskt journalister vettu, till och med FZ redaktionen kan få journalistfingrar och skriva missledande rubriker!

Jag förstår faktiskt inte det missledande i det här fallet. Presskonferensen drar igång 22 och då ser du gameplay från Battlefield 1.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag vill se ett nytt Skate igen. Släpp det på PC den här gången. Vore suveränt. Skate 2 var en favorit jämfört med Skate 3 som var på tok för arkadigt för min smak.

Medlem

Själv tänkte jag ratta in den via https://www.twitch.tv/totalbiscuit för lite sköna kommentarer från TB och Genna.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Världens sämsta stream med sämsta inställningar och sämsta ljuset och absolut som sämsta jävla hosterna någonsin.. den ena har bevisligen tagit Syra och LSD

Medlem

Är det bara för mig eller är det kasst ljus på streamen? Jätte mörkt för mig.

Skribent
Skrivet av KnäckeHäxan:

Är det bara för mig eller är det kasst ljus på streamen? Jätte mörkt för mig.

Klockrent för mig.

Tydligen har den här musiken körts i 40 minuter, Calle håller på att tappa förståndet. Hoppas det håller på lite till, så drar jag till Los Angeles nästa år.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Får CoD2-vibbar och det är inte så illa pinkat.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

1
Skriv svar