Bioware visar upp en ny trailer för Mass Effect: Andromeda

Robot
Bioware visar upp en ny trailer för Mass Effect: Andromeda
Medlem
Bioware visar upp en ny trailer för Mass Effect: Andromeda

Hoppas så mycket på det här spelet. Men jag är rädd att det kommer bli ett Dragon Age Inquisition i rymden, med kvantitet istället för kvalitet.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Hoppas så mycket på det här spelet. Men jag är rädd att det kommer bli ett Dragon Age Inquisition i rymden, med kvantitet istället för kvalitet.

Vad var det som var dåligt med Inquisition? Jag älskade spelet. För mig var det vad som övertygade mig om att Bioware fortfarande inte tappat greppet om allt.

Medlem

Detta tror jag blir så jävla bra.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Faptastic!

Seriöst KAN INTE VÄNTA!

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Bennii:

Hoppas så mycket på det här spelet. Men jag är rädd att det kommer bli ett Dragon Age Inquisition i rymden, med kvantitet istället för kvalitet.

Vad var det som var dåligt med Inquisition? Jag älskade spelet. För mig var det vad som övertygade mig om att Bioware fortfarande inte tappat greppet om allt.

Jag skrev inte att Inquisition var dåligt. Jag skrev att det var kvantitet före kvalitet. Hur många av alla map markers i spelet var intressanta att utforska, och hur många var bara ännu en landmark som du absolut inte brydde dig om? Hur många side quests var bara ointressanta fetch quests?

Jag vill inte utforska Andromeda bara för att hitta en sten som såg mer intressant ut än den förra (som Landmarks i Inquisition) eller samla samla 12 stycken växter från planet X bara för att någon behöver dem till ett experiment (som aldrig nämns igen och som man aldrig får veta resultatet av).

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Bennii:

Hoppas så mycket på det här spelet. Men jag är rädd att det kommer bli ett Dragon Age Inquisition i rymden, med kvantitet istället för kvalitet.

Vad var det som var dåligt med Inquisition? Jag älskade spelet. För mig var det vad som övertygade mig om att Bioware fortfarande inte tappat greppet om allt.

Jag skrev inte att Inquisition var dåligt. Jag skrev att det var kvantitet före kvalitet. Hur många av alla map markers i spelet var intressanta att utforska, och hur många var bara ännu en landmark som du absolut inte brydde dig om? Hur många side quests var bara ointressanta fetch quests?

Jag vill inte utforska Andromeda bara för att hitta en sten som såg mer intressant ut än den förra (som Landmarks i Inquisition) eller samla samla 12 stycken växter från planet X bara för att någon behöver dem till ett experiment (som aldrig nämns igen och som man aldrig får veta resultatet av).

Ah okej, fel av mig.
Jo förhoppningsvis så har de givetvis lärt sig av det som gick snett i Inquisition också men jag hoppas de även ser på de bra bitarna, vad de gjorde rätt.

Som alla utvecklare bör göra - kolla på hur de kan förbättra sitt nästa spel. Jag hade dock inte blivit missnöjd om det var av samma kvalité som Inquisition, men jag hade inte tackat nej till förbättring.

Medlem

Fick en tår i ögat, loved it

Medlem

Såg inget speciellt alls i den trailern. Förutom möjligtvis att den sämsta biten ur det redan rätt risiga Mass Effect 1 var tillbaks.

Medlem

Förväntade mig att de skulle visa mer. Spelet är ju planerat att släppas inom ett år, känns som det blir försening, eller ännu värre, ingen försening...

Medlem

Ok! Jag är såld...!!! Jag måste bara ha det här i min ME samling!

k3m
Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Bennii:

Hoppas så mycket på det här spelet. Men jag är rädd att det kommer bli ett Dragon Age Inquisition i rymden, med kvantitet istället för kvalitet.

Vad var det som var dåligt med Inquisition? Jag älskade spelet. För mig var det vad som övertygade mig om att Bioware fortfarande inte tappat greppet om allt.

Jag skrev inte att Inquisition var dåligt. Jag skrev att det var kvantitet före kvalitet. Hur många av alla map markers i spelet var intressanta att utforska, och hur många var bara ännu en landmark som du absolut inte brydde dig om? Hur många side quests var bara ointressanta fetch quests?

Jag vill inte utforska Andromeda bara för att hitta en sten som såg mer intressant ut än den förra (som Landmarks i Inquisition) eller samla samla 12 stycken växter från planet X bara för att någon behöver dem till ett experiment (som aldrig nämns igen och som man aldrig får veta resultatet av).

jo, fast de där portalerna som blev uttjatade är ju en del av historien. sen tycker jag historien är bra o grafiken. resten är som böst mediokert. som stängda platserna, fienderna, spelmekaniken, sidouppdragen, karaktärerna, byggandet, vapnen, stämningen o värst av allt, spelet bryter illusionen och intresset till o från.

Medlem

Nu blev jag sugen på att lira ME3.

1
Skriv svar