Premiär! Se 60 minuter med multiplayer från Battlefield 1

Robot
Premiär! Se 60 minuter med multiplayer från Battlefield 1
VHN
Medlem
Premiär! Se 60 minuter med multiplayer från Battlefield 1

Herregud hur mycket pengar har EA spenderat på alla kändisar som är närvarande?


signatur

VHN

Medlem

Hahaha, pajasfaktorn på detta är enorm.

Medlem

Seriöst....vad är det som händer?

Ambassadör
Xbox

Men för fan...


signatur

Jump in.

Skribent
Skrivet av Zvorak:

Hahaha, pajasfaktorn på detta är enorm.

VAD MENAR DUI?!!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?

(Tänk dig att du jobbar till det ljudet...)


signatur

I am the black wizards.

Medlem

EA försöker slå rekord i att samla så mycket människor som möjligt som inte är ett dugg intresserade av spel. Höll på att explodera när tjejen (vem det nu var) sa att hon var rädd och inte spelade nå spel.

Bra reklam EA, bra reklam!

Medlem

WOHOOO, riktig destruction med terrain deformation e tillbaka från Bad company (1) *Mumma*


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Hoppas det finns hardcore, annars blir det inget köp.

Inaktiv
Skrivet av VHN:

Herregud hur mycket pengar har EA spenderat på alla kändisar som är närvarande?

Sponsorer, sponsorer, sponsorer.

Skribent

Är försiktigt optimistisk till spelet. Kan bli bra.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Damn son!
Tänk om detta spelet verkligen funkar också, hade varit riktigt häftigt. Har ju varit lite si och så med det tidigare men vem vet,
kanske denna gången


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Håller med Johan Olander. Kan bli bra.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Är försiktigt optimistisk till spelet. Kan bli bra.

Johan, har dom sagt något om det där eländiga sattyget vid namn Battlelog ska förpesta tillvaron för BF1 eller inte?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Äntligen lite gameplay, mer positiv nu. Grymt snyggt.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Johan Olander:

Är försiktigt optimistisk till spelet. Kan bli bra.

Johan, har dom sagt något om det där eländiga sattyget vid namn Battlelog ska förpesta tillvaron för BF1 eller inte?

BF1 kommer ha en ingame server browser.

https://twitter.com/battlefield/status/730058288411324416


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

inte ok ha med kända missbrukare som snoop dog.

Medlem

Om mitt enda krav hade varit att det var snyggt, så hade jag köpt detta. Tur att man har fler krav...

Medlem
Skrivet av Caravaggio:

EA försöker slå rekord i att samla så mycket människor som möjligt som inte är ett dugg intresserade av spel. Höll på att explodera när tjejen (vem det nu var) sa att hon var rädd och inte spelade nå spel.

Bra reklam EA, bra reklam!

Snoop Dogg såg ut att ha kul i alla fall

Medlem

satan vad bra det ser ut

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Johan Olander:

Är försiktigt optimistisk till spelet. Kan bli bra.

Johan, har dom sagt något om det där eländiga sattyget vid namn Battlelog ska förpesta tillvaron för BF1 eller inte?

BF1 kommer ha en ingame server browser.

https://twitter.com/battlefield/status/730058288411324416

Hallelujah!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Såg faktiskt riktigt skoj ut.

Medlem

Besvikelse.. BF4 i annat skin och liiiite annorlunda gameplay. Ser mer ut som en mod till BF4 än ett eget spel. Men så är det jämt numera antar jag............. Eller så har jag helt enkelt blivit för gammal och tråkig för att vara nostalgisk.

Gör en total remake av bf1942 i frostbyte och jag lovar att jag ska sluta mitt jobb

Det bästa med den här streamen var Snoops segergester.

Medlem

Tycker det ser ut som ett reskin av BF4.

Var lite intresserad att se om de skulle våga göra något nytt iom tidseran, kanske ett långsammare mer utdraget spelande. Men tydligen har alla kikarsikten och automatvapen även i WWI.

Inget nytt, inget intressant. Som resten av EAs presentation.

Ja jag är negativ, jag hoppades på något nytt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Gnällkuk

Såg rätt kul ut faktiskt. Förväntar mig att ha 15% så kul när det väl kommer och bli tokägd av duktiga spelare som hittar alla bra exploits. Men vem vet, det kanske bli bra ändå. Hoppas det blir som bf bc2, även om jag blev ägd så hade jag fortfarande kul och visste att det var skill. Tyvärr känns det som många av dagens mer moderna spel har för mycket skils och dylikt som gör det gravt obalanserat eftersom utvecklarna aldrig tänkte på det som de riktigt dedikerade spelarna gjorde.

Såg iaf ut att vara bra mayhem och salig röra utan att det kändes allt för plottrigt. Hoppas det blir öppen MP beta längre fram!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Pepp! Såg mycket jag gillar, och ser framemot att testa själv.

Medlem

Blev helt såld. Såg tokigt awesome ut.

Medlem
Skrivet av zumo:

Besvikelse.. BF4 i annat skin och liiiite annorlunda gameplay. Ser mer ut som en mod till BF4 än ett eget spel. Men så är det jämt numera antar jag............. Eller så har jag helt enkelt blivit för gammal och tråkig för att vara nostalgisk.

Gör en total remake av bf1942 i frostbyte och jag lovar att jag ska sluta mitt jobb

Det bästa med den här streamen var Snoops segergester.

Håller med dig. Ser ut som de har kopierat och klistat in HUD elementen från Star Wars Battlefront. Tagit närstrids-animationer från Battlefield Hardline och bara behållit spellägen från Battlefield 4.

Det såg ut att vara redigt casual. Väldigt arkadigt. Vill ha tillbaka fler individuella klasser. Större banor med mer möjligheter som commander och även fotsoldat. Tyngre fysik i fordon. Ingen auto health regeneration. Ammo ska ej vara oändlig i fordon och fordon ska inte ladda upp hälsan automatiskt. Det blir inget teamplay tack vare det... Listan är oändlig.

Trodde att Battlefield 1 skulle vara vändpunkten på deras serie. Nu väntar jag på att de ska visa upp Battlefield 1 Premium och en massa annat trams som kommer splittra spelarbasen ännu en gång. Vill vara optimistisk till spelet, men jag kan bara inte efter att ha sett spelet.

Det enda som såg okej ut var grafiken. Ljudet är ljusår framför andra spel dock vilket jag älskar.

Medlem

Ser jävligt bra ut, dock inte som något jag vill spela. (Är inte så värst glad för WWI / WWII spel. Inte riktigt min grej.)

Hoppas dock det blir bra för er som uppskattar WW1/WW2.

Medlem

Jag hoppas på Rush, WW1 känns som en perfekt era för Rush. Hade hoppats att få se något mer varierat än detta. Ser kul ut, men är fortfarande tveksam.


signatur

Nämen!

12
Skriv svar