Fifa 17 har en kampanj – se trailern här

Robot
ndr
Medlem
Fifa 17 har en kampanj – se trailern här

Alex Hunter, inte Ferguson

Skribent
Skrivet av tigole:

Alex Hunter, inte Ferguson

E3 drar igång om 7 minuter och jag har redan börjat darra. Det här kommer bli en intressant åktur Tack för rättelsen, hade en svår tid som barn då jag höll på Manchester United.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Som trogen fifa kund och för någon som älskar BAP låter det här mycket intressant!

Medlem

Så jävla grymt! Äntligen! Har längtat efter nåt liknande efter att ha spelat nba 2k o även fight night. Hoppas på skaplig blandning av valfrihet och linjär story.

Medlem

Hur kan folk vara pepp på det här?
Hade varit en sak om de hade byggt ut karriärläget med intervjuer och livet utanför planen.
Men här blir man tvingad att vara någon random och tvingad att spela i Premier League.

Hur länge kommer det här hålla? Har de tillräckligt med varierande cut-scenes för att det inte ska kännas repetativt redan efter två säsonger eller kommer man som i det senaste NBA 2K fläska på med cut-scenes och story i ett par säsonger för att sedan gå tillbaka till samma tråkiga karriärläge ifrån förra årets spel?

Medlem

Kändes som karriären i typ wwe?

Medlem

Jag är något kluven med en kampanj i Fifa-serien.

Visst, det är något nytt men ha det i ett FIFA-spel?
- Kunde man inte göra någon spinoff istället utanför bas spelet eller hur man ska säga?

Förra året fick man in damerna och varför inte fokusera mer på det? Man gör ju så mycket på en gång - nya system, ny motor och vänta! Vi lägger till en Story läge också.

Som sagt, jag är något kluven... inte hypad.

Medlem
Skrivet av Dominus:

Hur kan folk vara pepp på det här?
Hade varit en sak om de hade byggt ut karriärläget med intervjuer och livet utanför planen.
Men här blir man tvingad att vara någon random och tvingad att spela i Premier League.

Hur länge kommer det här hålla? Har de tillräckligt med varierande cut-scenes för att det inte ska kännas repetativt redan efter två säsonger eller kommer man som i det senaste NBA 2K fläska på med cut-scenes och story i ett par säsonger för att sedan gå tillbaka till samma tråkiga karriärläge ifrån förra årets spel?

Tror snarare det blir ett storyläge likt fight night champion och kommer antagligen inte inkräkta på karriärläget överhuvudtaget, snarare be a pro du ska vara orolig över i så fall.

Är nog inte säkert det här blir perfekt på första försöket men förhoppningsvis är spelläget här för att stanna, tycker det är kul att det satsas lite på singleplayer också och inte bara på ultimate team o multiplayer.

Medlem

Cloudy with a chance of cheeeeeeese...
Kan kanske va lite småkul men inte riktigt vad jag hade hoppats på.

Hade hellre sett att de gjort BAP mer fleshed out med "Life of a footballer"-typ saker. Förhoppningsvis har de iaf fixat dumma grejer som varit där i flera år, t.ex. att det alltid är någon som är avstängd pga rött kort i varje Match Preview nyhet, trots att den spelaren inte alls är avstängd, mm. Eller det där förbannade rating-systemet... Gör man ett hat-trick i början/mitten av en match så ska man fan inte kunna sluta matchen med typ 7.5 pga att man slagit 2 felpassar efteråt och inte fortsatt att göra mål/assist över hela matchen. Känslan när man i 60:e minuten gör hat-trick och får 9.6 i rating men i 70:e så droppar man ner till 8.2 och i 80:e har man droppat till 7.5 eftersom man inte gjort något spektakulärt eller gjort ännu ett hat-trick på 20 minuter... GRAAAAGH!


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem
Skrivet av laban005:
Skrivet av Dominus:

Hur kan folk vara pepp på det här?
Hade varit en sak om de hade byggt ut karriärläget med intervjuer och livet utanför planen.
Men här blir man tvingad att vara någon random och tvingad att spela i Premier League.

Hur länge kommer det här hålla? Har de tillräckligt med varierande cut-scenes för att det inte ska kännas repetativt redan efter två säsonger eller kommer man som i det senaste NBA 2K fläska på med cut-scenes och story i ett par säsonger för att sedan gå tillbaka till samma tråkiga karriärläge ifrån förra årets spel?

Tror snarare det blir ett storyläge likt fight night champion och kommer antagligen inte inkräkta på karriärläget överhuvudtaget, snarare be a pro du ska vara orolig över i så fall.

Är nog inte säkert det här blir perfekt på första försöket men förhoppningsvis är spelläget här för att stanna, tycker det är kul att det satsas lite på singleplayer också och inte bara på ultimate team o multiplayer.

Vet redan att det är ett helt eget spelläge, var ej det jag skrev.

Detta är dock ett bevis på att EA kommer strunta i karriärläget, i år igen.

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av laban005:
Skrivet av Dominus:

Hur kan folk vara pepp på det här?
Hade varit en sak om de hade byggt ut karriärläget med intervjuer och livet utanför planen.
Men här blir man tvingad att vara någon random och tvingad att spela i Premier League.

Hur länge kommer det här hålla? Har de tillräckligt med varierande cut-scenes för att det inte ska kännas repetativt redan efter två säsonger eller kommer man som i det senaste NBA 2K fläska på med cut-scenes och story i ett par säsonger för att sedan gå tillbaka till samma tråkiga karriärläge ifrån förra årets spel?

Tror snarare det blir ett storyläge likt fight night champion och kommer antagligen inte inkräkta på karriärläget överhuvudtaget, snarare be a pro du ska vara orolig över i så fall.

Är nog inte säkert det här blir perfekt på första försöket men förhoppningsvis är spelläget här för att stanna, tycker det är kul att det satsas lite på singleplayer också och inte bara på ultimate team o multiplayer.

Vet redan att det är ett helt eget spelläge, var ej det jag skrev.

Detta är dock ett bevis på att EA kommer strunta i karriärläget, i år igen.

Då ber jag om ursäkt att jag missförstod dig, jag är pepp på det här iaf och tror det här och frostbite i stort kan vara positivt för karriärläget på lång sikt.

1
Skriv svar