Bethesda har utannonserat psykologiska thrillern Prey – se första trailern!

Robot
Bethesda har utannonserat psykologiska thrillern Prey – se första trailern!
Medlem
Bethesda har utannonserat psykologiska thrillern Prey – se första trailern!

"Good morning and welcome to the Bla...."

Medlem

Och priset för fulast rymddräkt går till...

Medlem

kan bli något, ettan var ju rätt bra om jag minns rätt. och utvecklingsteamet verkar ju bestå av vettigt folk


signatur

//monster

Medlem

Hoppades verkligen att de skulle återuppliva Prey 2. Med tanke på hur väl Arkane hanterade öppna miljöer och taktisk frihet i Dishonored tror jag att de verkligen kunnat göra något med prisjägarkonceptet. Detta är jag tills vidare skeptisk till och jag lär inte röra det om det inte till handlingen är nästa Bioshock.

Medlem

Ni skojade inte när ni skrev att spelet inte har mycket att göra med originalet. Inga pilbågar, inga udda gravitations+portalsgrejer, inga indianer.

Såg dock rätt mysigt ut. Ska bli spännande att se hur slutresultatet blir.

Medlem
Skrivet av Preath:

"Good morning and welcome to the Bla...."

Tänkte mer "L-look at you hacker. A p-p-pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you r-run through my corridors." när jag läste beskrivningen av spelet.

Men sen såg jag filmen och fattar var du kommer ifrån.

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av Preath:

"Good morning and welcome to the Bla...."

Tänkte mer "L-look at you hacker. A p-p-pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you r-run through my corridors." när jag läste beskrivningen av spelet.

Men sen såg jag filmen och fattar var du kommer ifrån.

Hahaha

Det var det enda jag refererade till när jag hörde rösten säga Good morning varje gång.

Medlem

men.. men... Prey 2 då

Medlem

Originalkonceptet med prisjägare och cyberpunk staden såg ju 100% bättre ut.


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem
Skrivet av Necroluster:

Originalkonceptet med prisjägare och cyberpunk staden såg ju 100% bättre ut.

Håller med, blev inte alls taggad på detta. Men ser gärna riktig gameplay innan jag säger mer. Men jag tänkte inte överhuvudtaget på att detta skulle ha något att göra med Prey.

1
Skriv svar