6 sekunder från Star Wars-spelet som INTE är 1313

Robot
6 sekunder från Star Wars-spelet som INTE är 1313

Den kanske allra mest spännande Star Wars-titeln är också den mest hemliga.


Medlem
6 sekunder från Star Wars-spelet som INTE är 1313

Gött! Det här hoppas jag på. Ett Uncharted i SWs värld vore mumma. Skrev precis ett inlägg om att än så länge har vi inte sett något spel som faktiskt värnar om den fantastiska SW-värld som en gång skapades. Det har mest varit standardspel som egentligen inte handlat om Star Wars alls, utan bara använt SW-världens som canvas ovanpå ett annat spel.

Det här ser mer originellt ut, och denna korta introduktion gav mig mer SW-känsla än något vi sett på länge. Hoppas på lite nya karaktärer och en hjälte som kan ta över efter Kyle Katarn! Mer story åt folket!

Ohhhhhhhhhhhhhhhhh!

Medlem

Låt hypen börja!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bevisar ju hur Disney fungerar, de klippte ett bra kontept. Nu när de klurat ut LA arvet så fattar det äntligen att de gjorde fel.

1313 var det enda intressanta som hade kommit från SW på år och dar. Allt nytt de visar upp är bara urvattnade varianter på liknande teman.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas på ett nytt Jedi Knight.

Medlem

Med spel som My Sims Kingdoms i bagaget har jag starkt förtroende för att Visceral kommer leverera nått fantastiskt.

Men skämt åsido, så mycket som jag skulle ändå vilja ha ett nytt Dead Space, så skulle jag kunna nöja mig med ett Star Wars av lite mörkare karaktär så som 1313 skulle blivit. Får hoppas dom tar lite av erfarenheten av Dead Space och överför lite av atmosfären in i detta, då kan det bli något unikt i Star Wars världen.


signatur

Nämen!

k3m
Medlem

håller med de flesta här. "de" lägger ner något som verkar vara fantastiskt och fortsätter trycka ut påklistrat skit

Medlem
Skrivet av k3m:

håller med de flesta här. "de" lägger ner något som verkar vara fantastiskt och fortsätter trycka ut påklistrat skit

Allt detta av sex sekunder?

k3m
Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av k3m:

håller med de flesta här. "de" lägger ner något som verkar vara fantastiskt och fortsätter trycka ut påklistrat skit

Allt detta av sex sekunder?

det och all annan info jag fått om spelet.

ELF
Medlem

Hoppas att man kommer få städa battlefields........


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar