Ingen kevlar i världen kan skydda dig mot Ghost Recon-gameplay

Robot
Medlem
Ingen kevlar i världen kan skydda dig mot Ghost Recon-gameplay

Såg ut att vara från tidigt 2000... sämst grafik

Medlem

let the downgrade begin .... <- pessimist

Inaktiv

Det är skrämmande att se personer klagar på att grafiken är urdålig i det här spelet. Jag anser att grafiken är mycket vacker! Om betygen blir bra när spelet väl släpps, så blir det ett garanterat köp

VHN
Medlem

Grafiken har jag väl inget problem med egentligen, tycker spelet i sig inte bidrar med någonting nytt eller spännande. Känns bara lite "meh".


signatur

VHN

Medlem

Går det att köra utan co op så blir de köp

Medlem

Påminner sjukt mycket om första Division filmen, där de spelar ihop och rensar en polisstation. Där en kille spelar på padda och styr en liten flygare.


signatur

K9
:.:

Medlem

Varför är det inte FPS som Advanced Warfighter..?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

America fuck yeah!

Medlem

Varför ska dem alltid vara så tacky i sina gameplay videos på Ubisoft? Får ju nästan ta fram skämskudden varje gång.

Spelet ser kul ut men det är inte tack vare deras utmärkta "skådesepeleri"

Medlem

Har varit grymt pepp på detta innan, men nu när jag såg det såg det tråkigt ut. Vakterna stod ju som statister och gameplay var lite mjeh. Hoppar verkligen det är roligare än det såg ut.

Inaktiv
Skrivet av TwistedCrunch:

Såg ut att vara från tidigt 2000... sämst grafik

Men snälla. Visa ett spel från tidigt 2000 som har liknande eller bättre grafik.

OnT: Förutom sönderskriptad dialog som man vant sig vid i denna typ av gameplay videos ser det ut att kunna bli roligt att spela tillsammans med några polare.

Medlem

Synd att det är så jävla långt kvar!

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Såg ut att vara från tidigt 2000... sämst grafik

Ja det såg ju verkligen ut så här.

1
Skriv svar