Nya Star Wars: Battlefront släpps 2017 – for the Empire!

Robot
Medlem
Nya Star Wars: Battlefront släpps 2017 – for the Empire!

Måste väl vara en av de snabbaste övergivingarna jag sett på spelmarknaden. Knappt ett halvår gammalt och istället för att fixa det så gör dom nytt för ännu 600kr. Nä fy fan. Lägg till Dice/EA på #FKonami

Medlem

"rymd" magi...

Ja, släpps spelet utan rymdstrider, så kan dom ju glömma att det blir inköp. Sen behöver spelet släppas med mycket mer innehåll, utan att behöva betala dubbla priset för att få den andra halvan av spelet.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Skribent
Skrivet av Pholiage:

Måste väl vara en av de snabbaste övergivingarna jag sett på spelmarknaden. Knappt ett halvår gammalt och istället för att fixa det så gör dom nytt för ännu 600kr. Nä fy fan. Lägg till Dice/EA på #FKonami

600 kronor? Då får du ju bara fyra kartor. Det ska säkert släppas femtioelva DLC:n med.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Pinsamt hur uselt de hanterade nylanseringen av Battlefront... Skämmes tamefan som far min skulle säga


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Det är ju tur att man inte är laktosintolerant.

Medlem

Varför göra ett komplett spel när man kan släppa två halvfärdiga och tjäna dubbelt....


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Förhoppningsvis har de lärt sig av det tråkiga Battlefront 1. Eller det var kul, men lack of content and a hard core mode.

Gnällkuk

Kommer till nästa film, kan väl bara hoppas på att det började med det här långt innan denna variant av BF kom. Om inte, bered dig på ett snyggt spel med torftigt innehåll som får dig att fundera på om det ändå inte vore vettigare att ta i tu med den där storstädningen denna lördag du hade tänkt spela hela dagen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hallå har vi ens fått mer än ett DLC till det första?

Medlem

Inte speciellt förvånad, ungefär vad jag väntade mig. Detta lär antagligen bli det BF vi blev lovande från första början. Men någon chef på EA klagade över att Dice lagt 100 mille på ett spel och ville ha lite cash för att se att det gick innnan de fortsatte vidare.

Detta lär bara vara nuvarande Battlefront med lite dlc, det är allt.

Jag förstår inte hur folk(läs:gamers) är så korkade och blir lurade på gång på gång utav utgivarna. Saknas det kontakt med några neuroner i huvudet? Hur många gånger behöver man bli lurad för att fatta?

Jag kan slå vad om tusen kronor att det kommande BF spelet kommer sälja dubbelt så mycket som det första.

Inaktiv

Märkligt nog trots allt klagande så köper folk fortfarande spelen år in och år ut.

Jag greppar att är man en stort fan av BF serien eller för all del "Starwars" så köper man spelet för och lirar det, men då håller man också tyst om hur tätt EA/Dice släpper sina spel.

Eller så köper man INGA spela alls från EA/Dice längre och klagar lite frekvent då och då..

Medlem

Hoppas att folk inte förköper det eller förbokar utan väntar tills det har blivit släppt.
Spelet måste också ha singleplayer för att jag ska har något intresse av att köpa det.

Medlem

Jag ser fram emot recensionen på även det nya Battlefront, så jag även kan undvika det andra spelet om det skulle råka vara lika 'litet' som det första. Vilket var synd, jag gillade betahelgen.

Medlem

De gick fort? Glad att jag inte köpte season pass till första.

Medlem

Öppna era hjärtan och köp!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Trevligt! Har verkligen njutit av Battlefront och om de kan förbättra formulan efter all feedback så är det bara tacka och ta emot. Ser fram emot detta!

Medlem

Releasen blir väl 2017 runt oktober/november som vanligt, dvs det dröjer 1,5 år.

1
Skriv svar