Microsofts Major Nelson har hamnat i hetluften för tre år gammal tweet

Robot
Microsofts Major Nelson har hamnat i hetluften för tre år gammal tweet
Medlem
Microsofts Major Nelson har hamnat i hetluften för tre år gammal tweet

Playstatin 4 låter intressant

Releasehästryttare

De presenterade scoropio för tidigt, de skulle gjort som blizzard gjorde mot battleborn och visat upp den när ps neo släpps ...

Medlem

Vem faen bry sig?

..

Typ liksom!

Inaktiv

Ja, det är väl desperata ponnyfanboys som försöker leta fel.

Medlem
Skrivet av chrille_1994:

Playstatin 4 låter intressant

Vem sa att högt kolesterolvärde måste vara tråkigt?

Medlem
Skrivet av Allah snackbar:

Ja, det är väl desperata ponnyfanboys som försöker leta fel.

Det är ju hyckleri från hans sida, så jag har då inget problem att förstå kritiken.

Man kan förstås undra hur folk orkar hålla koll på tweets 3 år efter att de skrivits.

Medlem

De sa väl också att de ALDRIG skulle göra en uppgraderad konsol? Skulle bli som PC då ju..

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av Allah snackbar:

Ja, det är väl desperata ponnyfanboys som försöker leta fel.

Det är ju hyckleri från hans sida, så jag har då inget problem att förstå kritiken.

Man kan förstås undra hur folk orkar hålla koll på tweets 3 år efter att de skrivits.

Har man ett intresse och ett normalt fungerande minne så är det väl inga problem att minnas händelser från endast 3 år tillbaks..?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av returpack:
Skrivet av Allah snackbar:

Ja, det är väl desperata ponnyfanboys som försöker leta fel.

Det är ju hyckleri från hans sida, så jag har då inget problem att förstå kritiken.

Man kan förstås undra hur folk orkar hålla koll på tweets 3 år efter att de skrivits.

Har man ett intresse och ett normalt fungerande minne så är det väl inga problem att minnas händelser från endast 3 år tillbaks..?

"Säg godafton kriminalinspektörn förlåt att ögonen är röda
Men vi har ett litet party på G allting e som det ska vara.."


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av Allah snackbar:

Ja, det är väl desperata ponnyfanboys som försöker leta fel.

Det är ju hyckleri från hans sida, så jag har då inget problem att förstå kritiken.

Man kan förstås undra hur folk orkar hålla koll på tweets 3 år efter att de skrivits.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Glutt:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av returpack:
Skrivet av Allah snackbar:

Ja, det är väl desperata ponnyfanboys som försöker leta fel.

Det är ju hyckleri från hans sida, så jag har då inget problem att förstå kritiken.

Man kan förstås undra hur folk orkar hålla koll på tweets 3 år efter att de skrivits.

Har man ett intresse och ett normalt fungerande minne så är det väl inga problem att minnas händelser från endast 3 år tillbaks..?

"Säg godafton kriminalinspektörn förlåt att ögonen är röda
Men vi har ett litet party på G allting e som det ska vara.."

Va..?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

"Dräpande kommentar"? Lägg ner nu.

1
Skriv svar