Arga robotdinosaurier i Horizon: Zero Dawn – se 8 minuter gameplay!

Robot
Arga robotdinosaurier i Horizon: Zero Dawn – se 8 minuter gameplay!
Arga robotdinosaurier i Horizon: Zero Dawn – se 8 minuter gameplay!

Bara inte gameplay blir som att man spela mot små minibossar hela tiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Intressant. Det är ett tag kvar innan release, så.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Bara inte gameplay blir som att man spela mot små minibossar hela tiden.

Det är denna aspekten med gameplayet som jag gillar mest!

Ser riktigt riktigt intressant ut!

Ser så jäkla coolt ut, synd att man inte har PS4.

Medlem

jävlit skön värld, trodde det skulle bli tråkit med maskiner. men detta såg ju riktigt coolt ut

Medlem

Det enda jag inte gillar är att det känns som man springer lite för sakta, lite som att hon har såpa under fötterna. Rusar som fan med benen, men kommer knappt framåt. Det är säkert helt verklig hastighet, men blir lite irriterande tycker jag.


signatur

K9
:.:

Medlem

Jag är inte såld alls. Fattar inte riktigt varför man spelar som en stenålders indian. Om det utspelar sig i framtiden på jorden har man glömt bort allting? Hur saker och funkar och tillverkas? Dom kan ju visst hacka robotar och har ett visir men inga skydd mer än lite läder och fjädrar. Och en pilbåge :S. Öööh I don't get it :S

Medlem

Vart är instabuyknappen??


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Jag är inte såld alls. Fattar inte riktigt varför man spelar som en stenålders indian. Om det utspelar sig i framtiden på jorden har man glömt bort allting? Hur saker och funkar och tillverkas? Dom kan ju visst hacka robotar och har ett visir men inga skydd mer än lite läder och fjädrar. Och en pilbåge :S. Öööh I don't get it :S

Har haft lite samma tanke och håller delvis med. Att ha tillgång till sådan avancerad tech och samtidigt leva så primitivt behöver förklaras på ett bra sätt. Vår typ av civilisation är såklart inte det bästa alternativet av alla, men man borde se lite annat än motsvarande lerhyddor.

Men å andra sidan så är hon väl special special the chosen one kanske och har tillgång till saker och förmågor som resten av pöbeln inte har..

Man kan ju tillägga att rent spelmekaniskt ser det jävligt nice ut, snyggt som fan och med bra fighter som kräver att man jobbar lite.

Dialogen mellan henne och killen som flyr.... not so much 0o


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Jag är inte såld alls. Fattar inte riktigt varför man spelar som en stenålders indian. Om det utspelar sig i framtiden på jorden har man glömt bort allting? Hur saker och funkar och tillverkas? Dom kan ju visst hacka robotar och har ett visir men inga skydd mer än lite läder och fjädrar. Och en pilbåge :S. Öööh I don't get it :S

Det är väl det storyn handlar om. Verkar vara genomgående att man ska söka reda på svar om vad allt kommer ifrån. Tänker mig lite som filmen Battlefield Earth där det handlar om att utomjordingar tagit över världen och människor existerar bara som kolonier ute i det "vilda". Det har gått såpass lång tid att människorasen har glömt bort hur allt startade och vad allt kommer ifrån. Man vet inte vad ruinerna av gamla städer är för något och hela världen är väldigt mystisk. Det är dessa vibbar jag känner när jag ser spelet i alla fall

Tänker mig, och hoppas, att scenariot är: SkyNet skapas av människor, SkyNet gör det SkyNet gör och förintar mänskligheten i princip, 1000 år går och människor överlever i skogen. BOOM, nu har man ingen koll på vad något är längre för det är helt plötsligt förlorad teknik.

För mig är detta insta buy.

1
Skriv svar