Dawn of War III – en sommarflört med MOBA-communityt

Robot
Dawn of War III – en sommarflört med MOBA-communityt

Wahammer syns överallt 2016. Det skulle inte förvåna någon om vi snart får se Warhammer-dejtingappar och Warhammer-charterresor utöver den myriad av spel från olika utvecklare. Det är en ny gryning för franschisen, både på fantasy-sidan och för det mer scifi-inspirerade 40K-universumet.


Medlem
Dawn of War III – en sommarflört med MOBA-communityt

Warhammer-dejtingapp ??!!
Ok, om det finns någon Sisters of Battle som är singel därute så kan dom PM:a mig

DoW3 ser inte ut att bli vad jag hoppades på, och när ordet "tillgängligt" dyker upp så blir jag mörkrädd.
Never forget Battlefront...

Medlem
Medlem

Såg inte alls ut som en rolig uppföljare på DoW2...

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Såg inte alls ut som en rolig uppföljare på DoW2...


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Men elite enheter är ingen nyhet? Fanns i DoW2 också. Samt på en mindre skala i DoW1. DoW2 hade massvis med special förmågor och effekter från hjälte-enheterna. Och i campaignen fick man också välja 3 special enheter. Så känns ju samma som DoW2?

Medlem
Skrivet av Morknox:

Men elite enheter är ingen nyhet? Fanns i DoW2 också. Samt på en mindre skala i DoW1. DoW2 hade massvis med special förmågor och effekter från hjälte-enheterna. Och i campaignen fick man också välja 3 special enheter. Så känns ju samma som DoW2?

Jo förvisso, men det såg tråkigt ut, inte alls samma kötta som tidigare. Tror att de tagit bort cover-systemet gör rätt mycket.

Medlem
Citat:

en sommarflört med MOBA-communityt

Men varför liksom? Helt seriöst... Det är ju ett RTS

Avstängd

Kändes inte som något steg framåt alls detta. "Coversystemet" såg jättekrystat ut. Dock är det ju prealpha så allt kan hända. Får hoppas på STORA förändringar.

Medlem

Påminner om C&C 4s flirt med Moba genren. Detta lär ju suga precis lika mycket...Tyvärr.

1
Skriv svar