Call of Duty: Infinite Warfare bjuder på krig i rymden – så ser det ut

Gen
Medlem
Skrivet av kebbe:

Såg riktigt bra ut, hoppas pc-porten blir hyfsad.

De brukar faktiskt bli bra inkl SLI/CFX stöd och allt.

Medlem

Vill man inte ha ljud kan man helt enkelt sätta volymen på 0.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av DonGrif:

När ska de lära sig att man inte hör så där mycket ljud i rymden? Visst, jag förstår att de vill ha massa ljud för "dramatisk effekt" men det där var lite väl mycket. Tyckte de gjorde det bra i filmen Gravity. Där var det nästan helt tomt på ljudeffekter och det var väldigt stämningsfullt.

Jag är rätt säker på att utvecklarna har rätt bra koll på att rymden är "ljudlös" men av ganska självklara skäl så väljer de flesta att lägga ljudeffekter ändå.
Jag håller dock med om att Gravity har en fantastiskt bra produktion och ljudet tillsammans med musiken är helt lysande!
Soundtracket till öppningsscenen är något utöver det vanliga!

Skrivet av anon_276063:

Ljud i vacuum? Plötsliga rörelsestopp i rymden? Trots det, realistiskt ljud och så realistisk grafik som det går med den grafikmotorn. Öhm. Hur tänkte de egentligen? Ne. Absolut ingenting för mig! Om de satsar på realism, så tycker jag att de ska gå 100% realism och inte något annat!

CoD har väl aldrig satsat på realism?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Så stridspiloten lämnar sin farkost för att fortsätta till fots? B!

Inaktiv
Skrivet av Soulless:
Skrivet av edgren:

Ljud i vacuum? Plötsliga rörelsestopp i rymden? Trots det, realistiskt ljud och så realistisk grafik som det går med den grafikmotorn. Öhm. Hur tänkte de egentligen? Ne. Absolut ingenting för mig! Om de satsar på realism, så tycker jag att de ska gå 100% realism och inte något annat!

CoD har väl aldrig satsat på realism?

Vad jag vet, så nej, men tydligen satsar de på mer eller mindre realism i den kommande titeln.

Medlem

Ser fett ut, kanske blir ett köp. Älskar sci-fi!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Avstängd

Jag ger Infinite Warfare en chans. Dels för att dom är jättesnälla och faktiskt återskapar Modern Warfare. Tack!

Och jag tror detta med ogilla trenden till detta spel kan ha gett Sledgehammer Games och Treayarch att förstå vad vi spelare vill ha.

Medlem

Såg helt OK ut men varför inte bara starta en ny serie? Detta påminner inte alls om COD men skulle tippa på att namnet säljer en del

Medlem

tyckte detta cod kändes mer överdrivet än dom tidigare, tycker dom kan istället sälja cod 4 remaster enskilt så man kan välja det framför detta. Är inte precis sugen på att köpa det här för att få det jag helst av allt vill ha

Medlem

Har aldrig lirat COD, men detta ser väldigt lockande ut


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Ser ut som min grej. Inte varit mycket för Call of Duty men med detta kanske det blir något.

12
Skriv svar