Sony har släppt en teaser för Rocksteadys nya Batman-lir

Robot
Sony har släppt en teaser för Rocksteadys nya Batman-lir
Medlem
Sony har släppt en teaser för Rocksteadys nya Batman-lir

I slutet på håret.

Verkar intressant iaf! Mark är guld som Jokern.

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

I slutet på håret.

Verkar intressant iaf! Mark är guld som Jokern.

Trodde Hamill hade slutat att vara jokern, iaf för arkham spelen.
Tycker i alla fall att Troy Baker gjorde ett jävligt bra jobb i Origins (oavsett om spelet i sig var bra eller ej)

Medlem

Ska dom göra om Batman: Arkham City till ett VR spel?

Medlem

Skulle gärna se ett till Arkham spel som inte är nå gimmick VR eller nått. Även fast historien tog "slut" men spelen var ritkigt bra.
förutom då missen med portningen av Arkham knight i början.
nu funkar dock pc versionen utan problem.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

MER Batman!? Zzzzz

Medlem

Själv hade jag tyckt det var häftigt med ett Spider-Man VR. Att näta runt hade säkert varit extremt åksjukeframkallande.

Skribent

Hur kan ingen ha sett "... till Playstation VR i slutet på håret."? Inte bara jag som är E3-trött

Börjar bli rätt sugen på VR nu, särskilt när det börjar visas upp "riktiga" spel. Det här lär inte vara ett sådant, men ändå – Batman.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Kanske skulle köra igenom batman spelen. Det finns för många spel som ligger i kö..


signatur

K9
:.:

Medlem

Batman är "hjälten" #1 för mig. Och som tidigare talare sa. Så skulle det sitta fint med ett nytt Arkham spel. Även om det blev som det blev efter Arkham city så ÄR mark Hamill mer Joker än Luke Skywalker för mig. Och även roligt med "riktiga" VR spel. Det där VR Hiest verkar som en tech demo man fick med ps1.

Medlem
Skrivet av absimilard:

Kanske skulle köra igenom batman spelen. Det finns för många spel som ligger i kö..

Köpt dom tre första billigt till PS3 och körde igenom Arkham Asylum och Arkham City.
Helt klart värda att lägga ner några timmar på. Asylum var bra, men tyckte dom fick till gameplayet ännu snäppet bättre i City.
Inte spel som är absoluta måsten, men klart värda. Sen kan du ju välja att spela igenom snabbt, eller jaga 100% completion. Jag har också en back-logg så jag körde igenom utan några större omvägar.

1
Skriv svar