Konami ger oss en första titt på Pro Evolution Soccer 2017

Robot
Konami ger oss en första titt på Pro Evolution Soccer 2017
Medlem
Konami ger oss en första titt på Pro Evolution Soccer 2017

#FuckKonami

Medlem

#FuckKonami


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

#FackligtKonditori

Medlem
Medlem

har jag missat nån sammansvärjning om att hata konami ? xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

har jag missat nån sammansvärjning om att hata konami ? xD

Måste gjort det. Clueless-kidsen ovan har väl läst reddit, sett något på twitch eller annat lönlöst crap och sedan börjat böla.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av cute_ninja:

har jag missat nån sammansvärjning om att hata konami ? xD

Måste gjort det. Clueless-kidsen ovan har väl läst reddit, sett något på twitch eller annat lönlöst crap och sedan börjat böla.

Eller så är "Clueless-kidsen" upprörda över hur Konami lade ner P.T., sparkade Hideo Kojima, och konverterade Metal Gear Solid-serien till Pachinko-maskiner.

Men vad vet jag. ¯\_(ツ)_/¯


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Varför är tänder alltid det svåraste att få till att se mänskligt ut i fotboll spel? Är det pga. Ronaldinio? Varför inte skippa texturer för tänder tills det finns en bra grafik motor som kan hantera det.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av cybo:

Varför är tänder alltid det svåraste att få till att se mänskligt ut i fotboll spel? Är det pga. Ronaldinio? Varför inte skippa texturer för tänder tills det finns en bra grafik motor som kan hantera det.

Såg knappt några tänder i klippet

SoL
Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av gryzor:
Skrivet av cute_ninja:

har jag missat nån sammansvärjning om att hata konami ? xD

Måste gjort det. Clueless-kidsen ovan har väl läst reddit, sett något på twitch eller annat lönlöst crap och sedan börjat böla.

Eller så är "Clueless-kidsen" upprörda över hur Konami lade ner P.T., sparkade Hideo Kojima, och konverterade Metal Gear Solid-serien till Pachinko-maskiner.

Men vad vet jag. ¯\_(ツ)_/¯

Är det inte bara spekulationer det du säger? Kojima kanske betedde sig som en idiot hos konami. Silent hill o metal gear serien har jag för mig att dom sagt ska fortsätta göra. Men jag e inte så insatt i den där soppan heller.

Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av gryzor:
Skrivet av cute_ninja:

har jag missat nån sammansvärjning om att hata konami ? xD

Måste gjort det. Clueless-kidsen ovan har väl läst reddit, sett något på twitch eller annat lönlöst crap och sedan börjat böla.

Eller så är "Clueless-kidsen" upprörda över hur Konami lade ner P.T., sparkade Hideo Kojima, och konverterade Metal Gear Solid-serien till Pachinko-maskiner.

Men vad vet jag. ¯\_(ツ)_/¯

Är det inte bara spekulationer det du säger? Kojima kanske betedde sig som en idiot hos konami. Silent hill o metal gear serien har jag för mig att dom sagt ska fortsätta göra. Men jag e inte så insatt i den där soppan heller.

Det enda som är spekulationer är din, att Kojima betedde sig som en idiot, resten är dokumenterad fakta, Konami har betett sig som ett praktrövhål gentemot Kojima och ratat gamers ett bra tag nu.

Men att skända spelserier med pachinko är inte samma som att lägga ner spelserien, det är bara PT som lagts ner.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Men att skända spelserier med pachinko är inte samma som att lägga ner spelserien, det är bara PT som lagts ner.

För många är det samma sak. Utan Hideo Kojima och Yoji Shinkawa bakom spakarna kommer aldrig Metal Gear Solid att kunna nå samma standard.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

1
Skriv svar